تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت توقف اقدامات دستوری توسط دولت در صنعت فولاد شارژ سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر در کارت‌های سوخت انحلال شرکت «یادمان سازه» شهرداری تهران تغییر نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تصویب تغییر نام ۱۸ معبر در پایتخت جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ضرورت تعیین هرچه سریعتر زمان انتخابات تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ۲ خرداد ضرورت مدیریت مصرف انرژی در تولید مجتمع‌های پتروشیمی خسارت ۷۲ میلیارد دلاری دولت‌ها به گاز کشور نرخ حامل‌های انرژی عامل رکود صنعت فولاد ضرورت بروزرسانی قوانین برای کنترل مازاد فولاد کشور برگزاری امتحانات نهایی از ۵ خردادماه تاثیر ورزش بر سلول‌های ایمنی حامی عملکرد مغز اعلام زمان انتخابات شوراهای شهر توسط مجلس آینده تاثیر پروتئین‌های بیماری آلزایمر بر رشد سلول‌های عصبی اعلام برنامه جدید ۳ هفته پایانی لیگ برتر تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری به مدت ۷ روز جزئیات ساعات فعالیت موزه‌ها در پی شهادت رئیس‌جمهور اعلام رسمی محرومیت مهدی هاشمی نسب اعلام زمان دقیق واریز یارانه‌ها تمدید قراردادهای اجاره تنها معاملات بازار مسکن احتمال افزایش خاموشی صنایع در تابستان تاخیر برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعتقاد به ناکارآمدی زاکانی در شهرداری تهران استفاده قانون تامین مالی تولید از ظرفیت بازار سرمایه صادرات دغدغه تولیدکنندگان فولاد اتمام ذخایر سنگ آهن تا ۱۹ سال آینده احیای ظرفیت‌های گردشگری در دولت سیزدهم ضرورت اجرای سریع همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ دریافت کارت آزمون از طریق پنجره ملی خدمات دولت سیستم ایمنی انسان‌ تحت تاثیر سلامت خواب توصیه‌های طب ایرانی برای آلرژی‌های فصل بهار شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت ضرورت مکان‌یابی محل جدیدی برای مدیریت پسماند تهران

2

بخشش یک ماهه جریمه دیرکرد بیمه موتور را از دست ندهید

  • کد خبر : 135714
  • 29 آذر 1402 - 17:40
بخشش یک ماهه جریمه دیرکرد بیمه موتور را از دست ندهید
صندوق تامین خسارات بدنی و بیمه مرکزی در هر سال و به مناسبت‌های مختلف طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث را به مرحله اجرا در می‌آورد. در سال ۱۴۰۲ نیز طرح بخشودگی جرایم دیرکرد شخص ثالث به مناسبت روز بیمه از ۱۳ آذر تا ۱۲ دی به مدت یک ماه برای موتورسیکلت‌ها و به مدت ۱۸ روز از ۱۳ تا ۳۰ آذر برای سایر وسایل نقلیه زمینی اعم از خودرو اجرا می‌شود.

افق تهران؛ صندوق تامین خسارات بدنی و بیمه مرکزی در هر سال و به مناسبت‌های مختلف طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث را به مرحله اجرا در می‌آورد. در سال ۱۴۰۲ نیز طرح بخشودگی جرایم دیرکرد شخص ثالث به مناسبت روز بیمه از ۱۳ آذر تا ۱۲ دی به مدت یک ماه برای موتورسیکلت‌ها و به مدت ۱۸ روز از ۱۳ تا ۳۰ آذر برای سایر وسایل نقلیه زمینی اعم از خودرو اجرا می‌شود. این طرح یک فرصت تکرار نشدنی برای موتورسواران و دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث است تا بیمه‌نامه خود را بدون پرداخت جریمه دیرکرد خریداری کنند.

آیا قانونی در رابطه با جریمه دیرکرد بیمه موتور وجود دارد؟

با توجه به قوانین بیمه مرکزی موتورسیکلت‌ها در شرایط زیر مشمول پرداخت جریمه دیرکرد می‌شوند:

  • عدم تهیه بیمه شخص ثالث از زمان خرید موتورسیکلت
  • عدم تمدید به موقع بیمه موتور بعد از پایان اعتبار

نحوه محاسبه جریمه دیرکرد بیمه موتورسیکلت چگونه است؟

طرح بخشودگی جرایم دیرکرد تنها زمانی است که می‌توانید بیمه شخص ثالث را بدون پرداخت جریمه دیرکرد خریداری کنید پس به هیچ عنوان این فرصت را از دست ندهید.
جریمه دیرکرد بیمه موتور و خودرو حداکثر برای ۳۶۵ روز اعمال می‌شود و با توجه به نرخ پایه بیمه شخص ثالث در هر سال متفاوت است.

جدول جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و خودرو در ازای هر روز به شرح زیر است:

نوع وسیله نقلیه میزان جریمه
سواری کمتر از ۴ سیلندر ۸۳۴۹ تومان
سواری، پیکان، پراید و سپند ۹۸۸۸ تومان
سواری سایر چهار سیلندر ۱۱۶۲۲ تومان
سواری بیش از چهار سیلندر ۱۳۰۰۸ تومان
موتورسیکلت گازی ۲۰۷۳ تومان
موتورسیکلت دنده ای یک سیلندر ۲۵۳۳ تومان
موتورسیکلت دو سیلندر به بالا ۷۸۲ تومان
موتورسیکلت سه چرخ ۲۹۹۲ تومان

نداشتن بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و خودرو چه عوتقب وخطراتی دارد؟

در صورت نداشتن بیمه موتور و خودرو علاوه بر جریمه دیرکرد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیز جریمه می‌شوید و امکان توقیف وسیله نقلیه شما توسط پلیس وجود دارد. در چنین شرایطی برای ترخیص وسیله نقلیه علاوه بر خرید بیمه شخص ثالث باید تمام جرایم وارده و هزینه پارکینگ را نیز پرداخت نمایید. خوشبختانه جریمه دیرکرد بیمه موتور (آذر ۱۴۰۲) عفو شد و فرصتی را ایجاد کرد تا بتوانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه اضافی بیمه خود را تمدید کنید

همین حالا بیمه شخص ثالث خود را بخرید

بیمه‌دات‌کام یک سامانه اینترنتی فروش انواع بیمه است که بیمه شخص ثالث را نیز به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. با خرید بیمه شخص ثالث یک ساله از بیمه دات کام در این فرصت یک ماهه علاوه بر بخشودگی جرایم دیرکرد می‌توانید از مزایای زیر نیز برخوردار شوید:

  • مشاوره رایگان قبل از خرید بیمه
  • پشتیبانی و پاسخگویی رایگان و ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته
  • امکان استعلام و مقایسه شرکت‌های بیمه
  • تضمین خرید بیمه موتور با بهترین قیمت
  • دامنه گسترده انتخابات
  • ارسال رایگان بیمه‌نامه به آدرس دلخواه بیمه‌گزار

خرید بیمه موتور از بیمه دات کام به راحتی و در چند مرحله ساده انجام می‌شود. با خرید بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام در این بازه زمانی، علاوه بر بخشش جریمه دیرکردتان، تخفیف نیز می‌گیرید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=135714
  • 200 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.