تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان

11

مشاوره ژنتیک غیرحضوری ویژه شهروندان شهرستان ورامین و حومه

  • کد خبر : 142060
  • 22 اسفند 1402 - 14:31
مشاوره ژنتیک غیرحضوری ویژه شهروندان شهرستان ورامین و حومه
آزمایشگاه پارس لب به عنوان بهترین آزمایشگاه شبانه روزی در ورامین، با بهره‌گیری از دانش و تجربه تیمی متخصص و مجرب، در زمینه‌های تشخیص طبی، پاتولوژی و ژنتیک پزشکی، خدمات فوق تخصصی ارائه می‌دهد.

افق تهران؛ آزمایشگاه پارس لب به عنوان بهترین آزمایشگاه شبانه روزی در ورامین، با بهره‌گیری از دانش و تجربه تیمی متخصص و مجرب، در زمینه‌های تشخیص طبی، پاتولوژی و ژنتیک پزشکی، خدمات فوق تخصصی ارائه می دهد. این آزمایشگاه ژنتیک ورامین، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، توانسته است گواهینامه‌های کنترل کیفی داخلی و بین‌المللی را کسب کند و به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های پیشرو در ورامین شناخته شود. همکاری نزدیک آزمایشگاه پارس لب با سازمان‌های دولتی و خصوصی، کلینیک‌ها و پزشکان متخصص، نشان ‌دهنده تعهد آن به ارتقاء سطح سلامت جامعه است. با رویکردی مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی، پارس لب به عنوان تخصصی ترین آزمایشگاه ژنتیک ورامین، در جهت تحقق نسلی سالم و ارتقاء وضعیت بهداشتی منطقه تلاش می کند.

در این راستا، آزمایشگاه پارس لب با ارائه خدمات غیرحضوری، امکان دسترسی آسان و سریع به مشاوره‌های تخصصی ژنتیک را نیز فراهم آورده است. که در ادامه به آن می پردازیم.

آشنایی با خدمات غیرحضوری بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی ورامین

در دنیای پیشرفته امروز، دسترسی به خدمات پزشکی و مشاوره‌ای بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی از اهمیت بالایی برخوردار است. آزمایشگاه شبانه روزی پارس لب ورامین با ارائه خدمات غیرحضوری و تلفنی، این امکان را به شهروندان ورامین و حومه می‌دهد تا از مشاوره‌های تخصصی ژنتیک بهره‌مند شوند.

یکی از خدمات تلفنی شامل مشاوره‌ ژنتیک است که از طریق شماره‌ اختصاصی ۱۶۵۰ قابل دسترسی هستند و به مراجعین اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن، پاسخ سوالات و دغدغه‌های خود مثل سوالاتی درباره مسائل بارداری و ریسک ابتلای فرزندان به بیماری‌های ژنتیکی را با متخصصین مطرح کنند.

خدمات غیرحضوری پارس لب، با تاکید بر راحتی و دسترسی آسان، نقش مهمی در ارتقاء سطح سلامت از جمله آگاهی ژنتیکی جامعه ایفا می‌کند و گامی مهم در جهت تحقق عدالت در سلامت است.

نگاهی به خدمات بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی ورامین

آزمایشگاه پارس لب، با ارائه بیش از ۲۴۰۰ نوع آزمایش، پیشتاز در ارائه خدمات تخصصی پاتوبیولوژی و ژنتیک ورامین است. این مرکز، با تکیه بر دانش فنی و تجهیزات پیشرفته، به شهروندان ورامین و مناطق اطراف خدماتی دقیق و مطمئن ارائه می‌دهد.

در ادامه، به بررسی برخی از مهم‌ترین و پرکاربردترین آزمایش‌های ارائه شده توسط این مرکز خواهیم پرداخت.

آزمایش بارداری در ورامین

انجام آزمایش بارداری در ورامین و مراکز معتبر مانند پارس لب اهمیت بالایی دارد، زیرا دقت آزمایش بارداری در ورامین و صحت نتایج در این مراکز به مراتب بیشتر از تست‌های خانگی است. تست‌های بارداری داروخانه‌ها گاهی اوقات ممکن است نتایج نادرستی ارائه دهند که می تواند منجر به استرس و نگرانی‌های بی‌مورد شود.

آزمایشگاه پارس لب با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌های تایید شده، اطمینان بیشتری به زنان باردار می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا با خیالی آسوده‌ تر بارداری خود را برنامه ریزی کنند.

علاوه بر آن، بانوان میتوانند با تماس با آزمایشگاه پارس لب و مشاوره تخصصی این مجموعه، احتمال بارداری را تا حد زیادی بررسی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۱۶۵۰ بگیرند.

آزمایش تعیین جنسیت در ورامین

اغلب مواقع، والدین برای فهمیدن جنسیت فرزند خود مجبورند تا هفته ۲۰ام بارداری صبر کنند تا بتوانند از سونوگرافی استفاده کنند.

اما آزمایش تعیین جنسیت جنین پارس لب، که بخشی از خدمات تخصصی این آزمایشگاه ژنتیک ورامین است، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته تست DNA و نمونه خون انجام می شود که میتوان آن را در آزمایش غربالگری حاملگی نیز انجام داد. این آزمایش، که بر پایه تجزیه و تحلیل دقیق ژنتیکی استوار است، امکان تعیین جنسیت جنین را با دقت بالا و در هفته هفتم فراهم می‌آورد.

در این روش والدین میتوانند بسیار سریعتر از جنسیت جنین خود مطلع شوند که ممکن است بسیار مهم باشد. چون جدا از اشتیاق والدین، بروز بسیاری از بیماری‌های ژنتیکی به جنسیت جنین بستگی دارد، از جمله بیماری های:

  • هموفیلی
  • دیستروفی عضلانی
  • سندرم کلاین فلتر

آزمایش غربالگری حاملگی در ورامین

آزمایش غربالگری حاملگی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراقبت‌های دوران بارداری است که به تشخیص زودهنگام بیماری‌های ژنتیکی و مادرزادی کمک می‌کند. این آزمایش در سه مرحله انجام می شود:

  • غربالگری سه ماهه اول
  • غربالگری سه ماهه دوم
  • غربالگری سه ماهه سوم

هر مرحله از غربالگری شامل یکسری تست‌های خاص است واطلاعات مهمی درباره سلامت جنین و احتمال بروز بیماری‌های خاص را فراهم می‌ کنید. از جمله بیماری‌هایی که این آزمایش‌ها قادر به شناسایی آنها هستند، می توان به سندرم داون، تریزومی ۱۳ و ۱۸ اشاره کرد.

گفتنی است که این آزمایش‌‌ها نقش بررسی احتمال بیماری را دارند و درصورتی که نتایج آنها پرخطر یا پرریسک باشد، پزشکان انجام آزمایش‌های دیگر مثل آمنیوسنتز را تجویز میکنند که تمامی این موارد در پارس لب (آزمایشگاه شبانه روزی در ورامین) انجام می شود.

آزمایش تشخیص هویت در ورامین

آزمایش تشخیص هویت از طریق DNA یکی از دقیق ‌ترین روش‌های علمی برای تایید هویت فردی است. این آزمایش کاربردهای بسیار زیادی دارد که ابتدایی ترین آنها شامل تعیین رابطه پدر فرزندی (ابوت) و مواقعی است که برای اثبات این رابطه نیاز به آزمایش DNA باشد.

تست تعیین هویت همچنین کاربردهای بسیار وسیع دیگری هم دارد که میتوان به شناسایی اجساد و حتی در موارد قضایی و جنایی برای تشخیص مجرمین به کار می‌رود و پزشکان از این طریق توانسته اند بسیاری از پرونده‌های جنایی که شاید دهه‌ها از وقوع آن گذشته بود را حل کنند.

این آزمایش در پارس لب با بررسی نمونه‌های بیولوژیکی مانند خون مانند خون یا بزاق دهان انجام می شود. همچنین تست DNA می تواند در تشخیص بیماری‌های ژنتیکی و برنامه ‌ریزی برای مراقبت‌های بهداشتی و آزمایش باراری در ورامین نیز مورد استفاده قرار گیرد.

آزمایش HPV در ورامین

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یکی از شایع‌ترین عفونت‌هایی است که از راه ارتباط جنسی منتقل میشود و می ‌تواند منجر به بیماری‌هایی مانند زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم شود.

آزمایش HPV در پارس لب، با بررسی نمونه‌های بافتی از دهانه رحم، ابتلا به این ویروس را تشخیص می‌ دهد. این آزمایش به ویژه برای زنان بالای ۳۰ سال توصیه می ‌شود و می ‌تواند در کنار آزمایش پاپ اسمیر به عنوان یک ابزار تشخیصی مکمل عمل کند.

تشخیص به موقع HPV برای پیشگیری از پیشرفت بیماری‌های جدی حائز اهمیت است، چرا که این ویروس به دو دسته‌ی خوش‌ خیم و بدخیم دسته بندی میشود؛ که انواع بدخیم آن میتوانند در نواحی تحت تاثیر نظیر واژن، رحم، مقعد، گلو و دهان ایجاد زگیل و حتی سرطان کنند.

آزمایش پاپ اسمیر در ورامین

آزمایش پاپ اسمیر یکی از مهم‌ترین آزمایش‌های پزشکی برای سلامت و مراقبت‌های بانوان است که انجام به موقع آن میتواند تا حد زیادی احتمال ابتلا به انواع سرطان‌های رحم را کاهش دهد.

پاپ اسمیر یا تست پاپ، یک روش غربالگری مهم برای تشخیص تغییرات سلولی دهانه رحم است که می ‌تواند نشانه‌هایی از سرطان دهانه رحم یا شرایط پیش ‌سرطانی را نشان دهد.

این تست با جدا کردن سلول‌ها از سطح دهانه رحم و بررسی آنها زیر میکروسکوپ انجام می‌شود.

آزمایش پاپ اسمیر در پارس لب به عنوان یک تست تکمیلی در کنار آزمایش HPV مورد استفاده قرار می‌گیرد و می ‌تواند ناهنجاری‌های موجود در این سلول را از جمله عفونت ‌ها، التهابات و دیگر تغییرات مشکوک را شناسایی کند.

پارس لب، بهترین آزمایشگاه ژنتیک ورامین و حومه همراه با مشاوره ژنتیک غیرحضوری

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشک پارس لب ورامین، با ارائه خدمات شبانه ‌روزی و تخصصی، بهترین انتخاب برای هم‌شهری‌های عزیز ورامین، پاکدشت، قرچک، پیشوا و جواد آباد است. این آزمایشگاه شبانه روزی در ورامین با ارائه تخفیف ویژه مشاوره ژنتیک به مراجعه کنندگانی که از طریق وب‌سایت یا تلفنی (۱۶۵۰) وقت خود را رزرو میکنند، تلاش می‌کند تا خدمات باکیفیت و مقرون ‌به ‌صرفه‌ای را در ورامین و حومه فراهم آورد.

اگر به دنبال آدرس آزمایشگاه ورامین هستید در ذیل آدرس آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی پارس لب در ورامین به طور کامل اشاره شده است:

آزمایشگاه پارس لب در شهر ورامین، میدان امام حسین ابتدای خیابان شهید بهشتی، پلاک یک واقع شده است که شما می توانید از گوگل مپ، اپلیکیشن بلد و نشان هم مسیریابی کنید.

https://goo.gl/maps/KfeV32kEwqZgtnUr7

https://nshn.ir/3f_bQSPQ0xl6M2

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=142060
  • 861 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10
  1. جاهای کمی تو ورامین هستن که تست HPV رو دقیق بگیرن، ممنون از تیم خوب پارس لب بابت خدماتشون

  2. من تازه با این آزمایشگاه در وارمین آشنا شدم و بسیار خوشحالم خدماتشون عالی و بسیار حرفه ایه

  3. من برای پدرم آزمایش خون در منزل گرفتم خیلی سریع اومدن و جوابشم هم کمتر از ۴۸ ساعت آماده شد که آنلاین فرستادن

  4. سلام وقت بخیر، ببخشید با آزمایش ژنتیک میشه HPV رو تشخیص داد؟

  5. سلام آزمایش غبر حضوری برای شهرهای حومه هم دارید یا غیرحضوریتون فقط ورامینه

  6. سلام برای پدرم آزمایش ادرار در منزل میخواستم، ممکنه بگید چطور انجام میشه؟

  7. سلام برای قرچک هم آزمایش در محل کار دارید؟

  8. بالاخره یه آزمایشگاه درست و حسابی تو شهرمون زدن خدا خیرتون بده با این همه امکانات

  9. سلام چطور میشه آزمایش HPV و پاپ اسمیر رو در محل کار داد؟

  10. واقعا آزمایشگاه کاملیه نسبت به جاهای دیگه ای که توی ورامین هستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.