تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

7

اجاره ویلاهای اطراف تهران برای ساختن یک آخر هفته پر هیجان

  • کد خبر : 107134
  • 28 آذر 1401 - 18:16
اجاره ویلاهای اطراف تهران برای ساختن یک آخر هفته پر هیجان
بعد از یک هفته کاری و پرمشغله اولین چیزی که به ذهن بسیاری از ما می‌رسد، استراحت و خواب، تماشای فیلم و بیرون رفتن با دوستان است ولی این بار می‌خواهیم پیشنهاد متفاوت‌تری به شما بدهیم که مطمئنیم جذاب‌تر خواهد بود.

افق تهران؛ برای این آخر هفته بیایید همراه با دوستان و خانواده سفری کوتاه و یک روزه به ییلاقات خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران بروید. در یکی از این ییلاقات ویلا اجاره کرده و با یک تا نهایتاً دو ساعت رانندگی به مقصد برسید. آخر هفته را به تماشای طبیعت و لذت از آب‌وهوای تمیز گذرانده و با خانواده یا دوستان حسابی خوش بگذرانید تا دوباره برای صبح شنبه و شروع زندگی کاری آماده شوید. اگر مشتاق شروع این سفر هستید ما راهنمای کامل اجاره ویلا در بهترین مناطق اطراف تهران را برایتان آماده کردیم که با اجاره ویلا در دماوند شروع می‌شود.

دماوند، فرصتی برای لذت بردن از طبیعت

اول از همه بیایید سراغ اجاره ویلا در دماوند برویم که یکی از ییلاقات شرقی تهران است و آب‌وهوایی بی‌نظیر دارد. این شهرستان ییلاقی که بیشتر از همه با سیب‌های خوش‌طعم و بو شناخته می‌شود، برای طبیعت‌گردی و سفر آخرهفته یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

در تابستان و برای فرار از گرمای پایتخت می‌توانید برای ۵شنبه و جمعه همراه دوستان و خانواده در دماوند ویلا اجاره کنید. در مسیر اگر فرصتش را داشتید سری به تنگه واشی زده و حسابی آب‎بازی کنید البته لباس گرم را فراموش نکنید زیرا مسیر تنگه طولانی و سرد و آب تقریباً یخ است. برای صبحانه یا حتی نهار هم می‌توانید از ویلا بیرون زده و با یک تا دو ساعت رانندگی به دریاچه تار و یا دریاچه هویر بروید و با منظره‌ای زیبا هم غذایتان را نوش جان کرده و هم از هوا لذت ببرید. طبیعت زیبای نیمه‌کوهستانی، آب‌وهوای تمیز، طبیعت فوق‌العاده و از همه مهم‌تر دسترسی آسان و فاصله نزدیک با تهران باعث شده تا دماوند یکی از بهترین ییلاق‌های اطراف پایتخت برای اجاره ویلای آخر هفته باشد.

 

اجاره ویلا در مناطق کوهستانی لواسانات

تا در منطقه شرق هستیم برای تجربه یک آخر هفته جذاب با دوستان و خانواده پیشنهاد بعدی ما اجاره ویلا در لواسان، فشم، میگون، رودبار قصران و یا شمشک است. این منطقه تقریباً کوهستانی است و هرچقدر جلوتر بروید ارتفاع بیشتر شده و قاعدتاً هوا سردتر می‌‎شود؛ به طوری که با رسیدن به شمشک در بلندترین ارتفاع هستید و اگر بخواهید مسیر را به سمت پیست اسکی دیزین ادامه دهید باید حتی در تابستان هم لباس گرم همراه داشته باشید.

بیشتر ویلاهای این ناحیه در ارتفاعات بنا شدند و تقریباً هر چیزی که بخواهید در دسترس است و بلافاصله می‌توانید تهیه کنید. چشم‌انداز زیبا به کوهستان، طبیعتی فوق‌العاده با هوای تمیز و نسبتاً خنک باعث شده تا بسیاری از خانواده‌ها برای فرار از شلوغی شهر آخر هفته‌هایشان را در لواسانات بگذرانند.

به آن سوی پایتخت یعنی غرب می‌رویم تا یکی‌دیگر از بهترین مناطق اطراف تهران برای اجاره ویلا را معرفی کنیم که حتماً همه با آن آشنا هستید. از غربی‌ترین نقطه تهران تا کردان فقط یک ساعت فاصله دارید و می‌توانید بهترین ویلاهای لوکس، مجلل، استخردار و حتی معمولی را در کردان برای اجاره و دورهمی آخر هفته با دوستان و خانواده پیدا کنید. این منطقه هم آب‌وهوایی فوق‌العاده دارد و در روزهای گرم پایتخت تقریباً خنک است؛ در نتیجه برای دورهمی با خانواده، تولد یکی از دوستان یا حتی شب یلدا و هر مهمانی دیگری می‌توانید در کردان ویلا اجاره کرده و آخر هفته متفاوت‌تر از همیشه را تجربه کنید.

اگر اجاره ویلاهای کردان برایتان مقرون‌به‌صرفه نبود؛ پیشنهاد می‌کنم همراه با خانواده یا دوستان ویلا را اجاره کنید تا هزینه بین همه تقسیم شود. علاوه بر این در سهیلیه کرج و چهارباغ کردان هم می‌توانید ویلا بگیرید که قیمت کمتری از کردان دارد.

چگونه در اطراف تهران ویلای مناسب برای اجاره پیدا کنم؟

برای رزرو ویلا در اطراف تهران بهترین کار این است که سراغ سایت‌های اجاره آنلاین ویلا بروید. البته بسیاری از دوستان نگران هستند که اجاره غیرحضوری منطقی نیست و ممکن است که واقعیت با عکس‌ها فرق داشته باشد. به همین خاطر برای شما چند پیشنهاد محدود دارم که از بهترین سایت های اجاره ویلا در نقاط مختلف ایران هستند و بعد از تائید اولیه و در صورت رضایت مهمانان امکان اجاره آنلاین را فراهم می‌کنند. تفریحی با مسافت کم؛ شهرک‌های ویلایی اطراف تهران را بشناسید

پلتفرم‌های جاباما، هومسا، جاجیگا و شب ۴ پیشنهاد اصلی ما هستند. در این سایت‌ها اول از همه می‌توانید قیمت هر شب اجاره را مقایسه کرده و بعد امکانات هر ویلا مانند سرویس فرنگی یا ایرانی، وضعیت نظافت، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تعداد اتاق و … را بخوانید. در واقع هر ویلا صفحه اختصاصی خودش با تمام اطلاعات مربوطه و جزئیات را دارد و در نهایت برای تصمیم‌گیری راحت‌تر می‌توانید از تجربه مهمانان قبلی کمک بگیرید که درباره دسترسی ویلا، وضعیت اینترنت، وضعیت بهداشت و نظافت، برخورد مالک و … نوشته شده است.

در صورتی که از همه جیز مطمئن بودید، ویلا را برای تاریخ موردنظرتان رزرو کرده تا با پرداخت آنلاین کد رزرو و آدرس دقیق برایتان ارسال شود.

امیدواریم از اجاره ویلا و دورهمی با دوستان و خانواده نهایت لذت را برده و خاطرات خوبی را تجربه کنید تا پس از بازگشت برای یک هفته شلوغ کاری مجدد آماده باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=107134
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.