تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی

1

شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است

  • کد خبر : 83328
  • 08 اسفند 1400 - 16:29
شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است
مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه جدید این بانک در شهر گرگان، مشتری مداری و خوش نامی را از ویژگی های شاخص بانک سینا برشمرد و تاکید کرد این رویکرد باید در بانک نهادینه شود.

به گزارش افق تهران، دکتر ایمانی شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را مهم قلمداد کرد و افزود: برای ایجاد ارزش افزوده در بانک لازم است ارائه خدمات بر حسب نیازهای مشتریان طراحی و سازوکار مناسبی در سطح شعب و ستاد برای عملیاتی سازی آن به وجود آید.

وی تصریح کرد: علاوه بر طراحی خدمات مناسب، باید ابزارها و فرایند های بانکی نیز در حوزه بانکداری الکترونیک تقویت شود؛ زیرا که بانکداری در حال عبور از مرحله سنتی است و اکنون ابزارهای پرداخت های الکترونیک وارد عرصه صنعت بانکی شده اند.

دکتر ایمانی در ادامه گفت: گسترش مفاهیم و ابزارهای بانکداری الکترونیک و دیجیتال، تاثیر بسزایی در سرعت اتصال، سهولت استفاده و اعتماد به زیرساخت ها و نرم افزارهای بانکی دارد و موجب رضایتمندی مشتریان می گردد.

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر لزوم افزایش سهم بازار بانک افزود: اتخاذ رویکرد هم افزایی و بهره مندی از فرصت های موجود، می تواند اقدامات اثربخشی در جهت منافع بانک و افزایش سهم از بازارهای مالی ایجاد کند. زیرا بانک ها زمانی قادر به ادامه فعالیت خواهند بود که سهم خود را از سبد پولی حفظ نموده و درصدد افزایش آن بر آیند. به همین دلیل شناسایی عوامل موثر بر افزایش سپرده های بانک ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرعامل بانک سینا ابراز امیدواری کرد که این شعبه با تلاش و مساعدت همه جانبه همکاران، همچون دیگر شعب بانک سینا عملکرد موفق و رضایت بخشی داشته باشد و بیشترین خدمات را در کوتاه ترین زمان به مشتریان ارائه دهد. وی پس از افتتاح رسمی شعبه، با کارکنان شعبه تازه تاسیس دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است در این سفر معاونین شعب و مناطق و پشتیبانی و امور مهندسی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=83328
  • 47 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.