تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

3

پاسخگویی هدفمند، اولویت بانک مسکن است

  • کد خبر : 81542
  • 20 بهمن 1400 - 16:56
پاسخگویی هدفمند، اولویت بانک مسکن است
عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی همزمان با ایام مبارک دهه فجر با حضور در مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به سوالات مشتریان پاسخ داد.

به گزارش افق تهران، بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده به منظور ایجاد امکان ارتباط میان مردم و مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، امسال نیز همچون سال های گذشته، مدیران بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در روزهای ۱۲ الی ۲۰ بهمن ماه به سوالات گوناگون مردم پاسخ دادند.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن، مسعود ایزدی مدیر امور شعب شرق کشور، پرویز نجفیان مدیر امور شعب غرب کشور، علی کشاورز مدیر امور شعب تهران، ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، رضا صادقی اقدم رییس اداره کل بازاریابی، مهدی احمدی معاون مدیریت امور منطقه غرب کشور با حضور در این مرکز، پاسخگوی مهم‌ترین سوالات و دغدغه های مشتریان بانک مسکن بودند.

در همین خصوص و در حاشیه اجرای این برنامه، سیدمحسن فاضلیان اظهار داشت: در نظام اسلامی تنها شانی که مدیران می‌توانند به لحاظ دنیایی و با انگیزه‌های معنوی و آخرتی در نظر داشته باشند، گره‌گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به آنان است.

وی افزود: امیدوارم که با نگاه حل مساله و نه رویکرد شعاری، این اتفاق در بدنه مدیریتی کشور بیفتد تا حل مشکلات مردم در چارچوب ضوابط و قوانین صورت گیرد؛ چرا که اگر این امر در کشور و به ویژه در نظام بانکی تبدیل به یک پویش و حرکت همگانی شود، نتایج مثبتی را شاهد خواهیم بود.

فاضلیان ادامه داد: طی چند تماس تلفنی که توفیق صحبت با مردم را داشتم، مشخص است که مشکلات به راحتی قابل حل است و استعداد بانک مسکن و نظام بانکی کشور این قابلیت را دارد.

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی خاطرنشان کرد: عمده سوالات مشتریان، در خصوص انواع تسهیلات بانک مسکن و عموماً در حوزه سقف تسهیلات خرید و ساخت، انواع سپرده‌های بانک مسکن و یا مشکلات در بازپرداخت تسهیلات است.

فاضلیان در خصوص دیگر پرسش های مشتریان گفت: درباره بازپرداخت تسهیلات روستایی تقاضایی مطرح شده بود تا به صورت دوره‌ای یا فصلی تسهیلات پرداخت شود؛ در حوزه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، نیز سوالاتی وجود داشت که بنا شد پیگیری صورت گیرد؛ همچنین برخی از مشتریان سوالاتی درباره اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن و بازفروش آن در بازار سرمایه داشتند که همه آن‌ها را در حد توان پاسخگو بودیم.

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی با اشاره به برنامه بانک برای افزایش پاسخگویی اظهار داشت: بخش روابط عمومی بانک باید این کار را در حوزه سیاستگذاری، تاکتیک و ابزاری پیگیری کند. به عنوان مثال، هر اقدام و روندی که منجر به ایجاد تعامل و پاسخگویی دوسویه با مردم از متصدی شعبه تا بالاترین مقام‌های مسوول بانک شود، باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید مشکلات مردم به صورت هدفمند بررسی و در اسرع وقت پاسخ‌ها به مشتری ارایه شود. این امر، سیاست ما در مجموعه روابط عمومی خواهد بود.

فاضلیان در پایان خطاب به کارکنان صف و ستاد گفت: کارکنان مشتریان را بیشتر با محصولات و خدمات‌ بانک مسکن آشنا کنند و دسترسی عامه مردم به انواع محصولات سپرده‌ای به شکل کامل‌تری برای مردم روشن شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم که در آینده نزدیک، تاثیر این ارتباط مستمر و تعامل دو سویه با عموم مردم، منجر به ارتقا و رشد نظام بانکی کشور شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=81542
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.