تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی

3

سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد

  • کد خبر : 80573
  • 11 بهمن 1400 - 14:57
سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشتریان خبر داد.

به گزارش افق تهران، مهدی سندگل نظامی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت درباره اجرای طرح نوبت‌دهی تلفنی شعب گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی بانک مسکن همزمان با آغاز دهه فجر در راستای صیانت از حقوق شهروندان راه اندازی شد.

وی افزود: یکی از مشکلات و دغدغه‌های مشتریان در شرایط بحرانی موجود به منظور دریافت خدمات در شعب، معطلی و اتلاف وقت به دلیل شلوغی و وجود صف‌های طولانی است. در این راستا طبق دستور مدیرعامل بانک مسکن و به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی‌ آنان، این طرح به صورت آزمایشی فقط در شعب سطح شهر تهران به اجرا درآمد.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی تلفنی باعث بالا رفتن بازدهی کاری و تسریع خدمات‌دهی به مشتریان می‌شود، گفت: این طرح علاوه بر حفظ سلامتی مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله اجتماعی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار را به میزان قابل توجهی کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد.

بر اساس همین طرح، مشتریان بانک مسکن در شعب تهران می‌توانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن ۶۱۰۸۸ یا ۱۸۳۰، برای حضور در شعب مورد نظر نوبت گرفته و در ساعت مقرر که به آن‌ها اعلام می‌شود برای انجام امور بانکی خود صرفا شامل دریافت و پرداخت به شعب مراجعه کنند.

این سامانه هوشمند بوده و مشتریان می‌توانند با وارد کردن کد شعبه و شماره تلفن همراه روز و ساعت مراجعه به شعبه را تعیین کنند که نوبت‌دهی آنان به صورت پیامکی به مشتریان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=80573
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.