تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

4

رونمایی از جان دانا ، محصول جدید بیمه دانا

  • کد خبر : 75629
  • 17 آذر 1400 - 16:59
رونمایی از جان دانا ، محصول جدید بیمه دانا
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا از محصول جدید این شرکت در حوزه بیمه‌های زندگی با عنوان"جان دانا" خبر داد.

به گزارش سرویس بیمه افق تهران، ابراهیم کاردگر در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک روز بیمه اظهار داشت: در راستای افزایش فروش بیمه های زندگی و ضریب نفوذ بیمه به دنبال راهکاری هستیم که بتوانیم این هدف را در اقتصاد کشور عملیاتی کنیم.

وی افزود: مدت ها است این بحث را که صنعت بیمه باید ریل‌گذاری توسعه خودش را تغییر دهد و مسیر توسعه صنعت بیمه از ریل بیمه‌های زندگی باید بگذرد را مطرح کرده‌ام. متاسفانه ما نتوانستیم در حوزه بیمه عمر، محصول و روشی را در کشور عملیاتی کنیم تا بتوانیم به آن هدف متوسط ضریب نفوذ دنیا دست پیدا کنیم. راه آن هم از مسیر بیمه‌های زندگی می‌گذرد.

مدیرعامل بیمه دانا تصریح کرد: بیمه‌های زندگی می‌تواند از ابزارهای تامین مالی در اقتصاد کشور باشد. انتظار ما این است که اصحاب رسانه، این ادبیات را تکرار کنند و بنویسند و بگویند تا مسئولان به این موضوع توجه کنند که تعدد ابزار تامین مالی در صنعت بیمه می تواند فراتر از سایر حوزه‌ها باشد. صنعت بیمه می‌تواند به عنوان یک نهاد مالی در اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کند و این امر در اقتصاد کشور مغفول مانده است.

کاردگر ادامه داد: پرسش این است که چرا ما می توانیم از این ابزار برای توسعه صنعت بیمه و در نهایت به توسعه اقتصادی کشور کمک جدی کنیم؟ در واقع باید گفت این مسئله نشات گرفته از این است که این ابزار، زمان دارد به بیان دیگر می توان بیمه عمر را دو ساله، پنج ساله، ۱۰ ساله، ۱۵ ساله به مردم یا مشتریان عرضه کنیم. از سوی دیگر، مسئله ای که می تواند به عنوان ابزار تامین مالی در پروژه های اقتصادی باشد این است که پروژ‌ه‌های اقتصادی در اقتصاد کشور برای اجرایی شدن نیازمند زمان است بدین گونه که بعضی از پروژه ها، سه ساله، ۵ ساله و یا ۱۰ ساله به اتمام می رسند بنابراین زمان اجرای این پروژه ها مشخص است.

وی عنوان کرد: بنابراین کدام ابزار برای تامین پروژه های اقتصادی می تواند باثبات تر باشد؟ بیمه های عمر است. به عبارت دیگر بیمه های عمر باثبات ترین و مطمئن ترین ابزار تامین مالی در اقتصاد کشور است. وقتی ما این بحث را مطرح می کنیم دوستان به این اشاره می کنند مگر شرکت های بیمه چه میزان سرمایه دارند که بخواهند در این حوزه سرمایه گذاری کنند؟

در واقع این مسیر را به طور اشتباه طی می کنند و یا مطلب را به درستی درک نکرده‌اند. صنعت بیمه، بیش از ۷۰، ۸۰ میلیون جمعیت کشور، مشتری دارد. ظرفیت مشتری صنعت بیمه به تعداد جمعیت کشور است در واقع یک پتانسیلی از مشتری در جامعه داریم. حال باید چه اقداماتی را انجام دهیم که مشتری را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم؟ پاسخ این است که باید ابزار تعریف کنیم.  مهمترین ابزاری که می تواند در حوزه تامین مالی، باثبات ترین باشد بیمه‌های عمر است.

وی بیان کرد: امروز، محصولی که در حوزه بیمه عمر عرضه می‌شود هم مشتری از داشتن چنین محصولی، رضایت ندارد و هم شبکه فروش از فروش این بیمه، بنابراین می‌طلبد که ما یک محصول جدید را به بازار عرضه کنیم. ما تقریبا از ۸، ۹ ماه گذشته از آقای ربیعی دعوت کردیم و محصولات بیمه‌ای کشور کانادا را مورد بررسی قرار دادیم تا به یک محصول جدید رسیدیم، آن را بومی‌سازی کردیم چه در داخل و چه در خارج از کشور توسط حوزه های فنی‌مان مورد بررسی قرار گرفت. مجوز این محصول را هم به عنوان محصول جدید دریافت کردیم و از آن رونمایی می کنیم.

کاردگر ادامه داد: با توجه به نقدینگی بخش خصوصی کشور و اینکه در حال حاضر یکی از معضلات اساسی اقتصاد کشور ، حجم نقدینگی است ما از طریق ابزار بیمه های عمر، می توانیم این نقدینگی را جذب کنیم، وارد بخش واقعی اقتصاد کرده و اقتصاد را شکوفا کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین باید راهکاری اتخاذ کنیم تا بتوانیم این حجم از نقدینگی بخش خصوصی را در حوزه های بخش واقعی اقتصاد، کانالیزه تا بخش واقعی اقتصاد را فعال و ایجاد اشتغال کنیم، تولید ملی افزایش پیدا کند و اقتصاد از این وضعیت خارج شود. این مسیر هم از مسیر بیمه‌های زندگی عبور می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=75629
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.