تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

2

تکریم ارباب رجوع بیمه تجارت‌نو با سامانه پاسخگویی به شکایات

  • کد خبر : 74584
  • 07 آذر 1400 - 16:39
تکریم ارباب رجوع بیمه تجارت‌نو با سامانه پاسخگویی به شکایات
مدیریت بازرسی و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت:درحال حاضر پاسخگویی به شکایات به‌طور متوسط ظرف مدت 48 ساعت انجام می‌شود اما در مورادی این زمان به 24 ساعت هم می‌رسد.

به گزارش سرویس بیمه افق تهران، مهدی پیروزرام گفت ساختار سازمانی و تشکیلاتی مدیریت بازرسی و پیگیری‌های ویژه سه اداره‌ی، پیگیری پاسخگویی به شکایات و بازرسی، انتظامات و استعلام و گزینش در چارت سازمانی شرکت گنجانده شد و به تصویب هیات مدیره رسیده است.

وی، پیگیری شکایات، طرح دعوی و انتقاد و پیشنهاد را جزو لاینفک صنعت بیمه خواند و توضیح داد:در گذشته این گونه‌ عمل می‌شد که بیمه مرکزی شکایات را عنوان و ارسال می‌کرد و تمام حوزه‌ها هم باید پاسخگو می‌شدند.

مدیریت بازرسی و و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارت‌نو، افزود:درحال حاضر با دستور مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو حوزه‌های مختلف متمرکز در حوزه پیگیری شکایات شده‌اند و برای تسهیل این روند توسط کارشناس مجرب در اولین فرصت پیگیری شکایات انجام می‌شود و به حوزه‌های مختلف و مرتبط ارسال شده تا پاسخگو باشند.

پیروزرام، اذعان داشت که در واحد بازرسی شرکت بیمه تجارت‌نو یک سامانه پیگیری شکایات، شماره تلفن داخلی و یک شماره موبایل درنظر گرفته شده است و در قالب یک تابلو در تمام ساختمان‌ها و شعب کشور نصب می‌شود تا در معرض دید مشتریانی که وارد شرکت و شعب می‌شوند قرار داشته باشد.

وی، بیان کرد: سـامانه پاسـخگویی و رسـیدگی بـه شـکایات بیمه تجارت‌نو به آدرس WWW.TEJARATNOINS.IR در دسترس بیمه‌گذاران قرار دارد ضمن آنکه شماره تلفن ۰۲۱۹۶۹۹۰ با داخلی ۴ و شماره تلفن همراه ۰۹۳۸۱۲۰۰۰۸۸ شماره مستقیم بخش پاسخگویی به شکایات این شرکت است و همکاران آن بخش تمام موارد شکایات به صورت حضوری و تلفنی را یادداشت کرده و به مدیریت این بخش اعلام می‌کنند.

پیروزرام، تصریح کرد که شرکت بیمه تجارت‌نو، در بخش پیگیری شکایات کارهای خوبی را انجام داده اما بروزتر خواهد شد تا کارها سهل الوصول‌تر شود زیرا گاهی یک سری از مکانیزم‌های کاری و سازمانی وجود دارد که دست‌وپاگیر هستند.

وی، تصریح کرد:درحال حاضر با فعالیت‌هایی که در شرکت بیمه تجارت‌نو انجام شده است میزان شکایات به بیمه مرکزی هم کاهش یافته و زمان رسیدگی هم بهبود یافته است .
مدیریت بازرسی و و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: در آینده نزدیک توجیه مشتری ، راهنمایی و پیگیری شکایت بیمه گذاران بهتر خواهد شد و با استفاده از افراد خبره و کاربلد و با بهره‌گیری از سامانه پاسـخگویی و رسـیدگی بـه شـکایات کمترین موارد شکایت مطرح خواهد شد.

پیروزرام، تاکید کرد که شرکت بیمه تجارت‌نو با هدایت و مدیریت مدیرعامل جوان، پرتلاش و موفقِ جناب آقای دکتر نوراللهی از مجموعه‌ای برگرفته از مدیران مجرب، پرتلاش، متعهد و جوان برخوردار است که نقش بسیار اساسی در موفقیت‌های سال‌‎های اخیر بیمه تجارت‌نو همچون اتکایی، بنو شاپ، ایزو ۹۰۰۱ و …. دارند و ماحصل آن رشد و ارتقاء قابل تحسین در اغلب حوزه‌های سازمانی این شرکت می‌باشد .

وی افزود پیشگیری از تخلفات احتمالی، ممانعت از سوء استفاده افراد سودجو و برخورد با آنان، کنترل قراردادها، ارزیابی عملکرد و ارتباطات طرف‌های قرارداد با همکاران شرکت بیمه تجارت‌نو، راستی آزمایی و نظارت بر عملکرد کارگزاران و نمایندگان شرکت در سراسر کشور و صیانت از اعتبار برجسته و درخشان شرکت بیمه تجارت نو، همچنین ارزیابی و بازرسی میدانی و حضور فعال در حوزه‌های مختلف سازمانی، از اهم برنامه‌ها و وظایف مدیریت بازرسی و پیگیری‌های ویژه شرکت بیمه تجارت‌نو می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=74584
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.