تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی

5

آیت‌الله رئیسی زنگ رونق تولید را در بازار به صدا درآورد

  • کد خبر : 57688
  • 07 خرداد 1400 - 12:53
آیت‌الله رئیسی زنگ رونق تولید را در بازار به صدا درآورد
هیئت امنای بازار بزرگ تهران بیان کرد: آغاز فعالیت‌های انتخاباتی رئیسی از بازار بزرگ تهران در جمع بازرگانان و فعالان اقتصادی، نوید بخش تحولات اقتصادی مثبت در دولت آینده است و ایشان زنگ رونق تولید را در بازار به صدا درآورد.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، هیئت امنای بازار بزرگ تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از سیدابراهیم رئیسی به خاطر انتخاب بازار بزرگ تهران برای اولین حضور انتخاباتی خود در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف ایران

بازار بزرگ تهران روز چهارشنبه میزبان آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه و نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بود. آیت الله رئیسی در این دیدار ضمن گفتگو با کسبه محترم با مشکلات اصناف و بازاریان آشنا شدند. ایشان قبل از بازار در نشست اعضای اتاق‌های سه‌گانه و جمعی از فعالان اقتصادی شرکت کردند.

آیت الله رئیسی، با بیان‌اینکه معتقدیم نمی‌توان بازار را دستوری و در اتاق‌های دربسته اداره کرد گفت: بازار باید در تصمیمات اقتصادی نقش داشته باشد.

ایشان میدان را برای فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی باز دانستند و ضمن حمایت از خصوصی سازی ضابطه‌مند و هدفمند اقتصاد در ایران عنوان کردند: ما ایران قوی می‌خواهیم.

آیت الله رئیسی می‌داند که بخش خصوصی در صف مقدم بی اثر کردن تحریم هاست.

مخاطب اصلی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی فعالان بخش خصوصی و مردمی اقتصاد ایران هستند. بازار و فعالان اقتصادی در چند سال گذشته که شاهد اوج تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها بودیم از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های بسیاری برای کم کردن فشار‌ها به مردم کردند.

امسال که پیش بینی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول خروج کشورمان از دوره رکود تورمی پس از گذشت ۳ سال است و با عزم حضرتعالی برای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید امیدواریم بخش خصوصی جایگاه واقعی خود را در دولت آینده پیدا کند.

بازار بزرگ تهران در کنار دولت انقلابی و مردمی مهیای جهاد اقتصادی برای تحقق رشد اقتصادی ۳ درصدی در سال جاری بر اساس پیش بینی صندوق بین المللی پول است و انشاالله با همت مسئولان آینده بتوان از بار تورمی که روی دوش مردم است کم کرد.

در پایان هیئت امنای بازار بزرگ تهران به نمایندگی از ۹۰ هزار واحد صنفی ضمن تشکر از آیت الله ابراهیم رئیسی به خاطر انتخاب بازار بزرگ تهران برای اولین حضور انتخاباتی خود اعلام می‌کند اینکه آغاز فعالیت‌های انتخاباتی آیت الله رئیسی از بازار بزرگ تهران و حضور در جمع بازرگانان و فعالان اقتصادی بود، نوید بخش تحولات اقتصادی مثبت در دولت آینده است و ایشان زنگ رونق تولید را در بازار به صدا درآورد؛ و العاقبه للمتقین.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=57688
  • 55 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.