تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ویدئو / سه روش مرسوم فیلترینگ چیست؟ کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس

4

ناوگان پشتیبان اصل کلی شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری است

  • کد خبر : 57633
  • 06 خرداد 1400 - 12:53
ناوگان پشتیبان اصل کلی شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری است
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان کرد: تهران از این قاعده مستثنی نیست و در تمامی توقفگاه‌های اتوبوسرانی تعدادی ناوگان پشتیبان وجود دارد تا در صورت ضرورت در خطوطی که نیاز به کمک دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه تأمین ناوگان پشتیبان، یک اصل کلی است که همه شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری و مدیران و متخصصان مربوطه از آن اطلاع و نسبت به آن اشراف دارند، اظهار داشت: تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و از این رو، در تمامی توقفگاه‌های اتوبوسرانی تعدادی ناوگان به عنوان ناوگان پشتیبان وجود دارد تا در صورت ضرورت در خطوطی که نیاز به کمک دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

ترفع با اشاره به اینکه میانگین سن اتوبوس‌های پایتخت در بخش عمومی بالای ۱۰ سال و در بخش خصوصی بالای ۱۳ سال است، افزود: ممکن است تعدادی از اتوبوس‌ها در طول روز خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که بلافاصله اتوبوس‌های پشتیبان، جایگزین آنها خواهند شد و اتوبوس‌های معیوب برای تعمیر، راهی تعمیرگاه می‌شوند تا اختلالی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه همه اتوبوس‌های شرکت واحد مجهز به جی‌پی‌اس هستند و همچنین، نرم‌افزار تعمیر و نگهداری در تعمیرگاه‌ها اطلاعات تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها را نگهداری می‌کند، اذعان کرد: هر روز اتوبوس‌هایی که نیاز به تعمیر دارند یا به تعمیرگاه‌هایی ارجاع می‌شوند که نمایندگی مجاز شرکت‌های خودروساز هستند و یا به تعمیرگاه‌های اختصاصی شرکت واحد اعزام می‌شوند و درصد اتوبوس‌هایی که در خطوط مشغول به کارند و درصد اتوبوس‌هایی که در تعمیرگاه‌ها متوقف می‌باشند، برای همه ی ادوار مشخص است.

وی در پایان درباره اینکه آیا از قطعات این اتوبوس‌ها برای تعمیر اتوبوس‌های فرسوده یا نیازمند تعمیر استفاده می‌شود، تصریح کرد: حتماً پاسخ منفی است. مگر می‌شود به خاطر نیاز به یک قطعه تعمیری، یک دستگاه اتوبوس دوکابین را از کار انداخت و بلااستفاده کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=57633
  • 30 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.