به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، سیدسعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان این سازمان سخن میگفت، با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان در میادین میوه و ترهبار، اظهار داشت: در سیستمهای اقتصادی، سلامت و صلابت دو اصل مهم است و با توجه به این اصول، جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان در میادین، هدفی است که همواره در جهت ارتقای آن تلاش میکنیم.
وی با اشاره به اینکه نظارت دقیق بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار و پیگیری برای برطرف کردن اشکالات احتمالی در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی روبهرو هستند، از اهمیت و ضرورت ویژهای برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه به هفتههای پایانی سال و شب عید نزدیک میشویم، باید نظارتمان را افزایش داده و تمام توان خود را در جهت ارتقای کیفیت خدمات و محصولات میادین و بازارها به کار بگیریم.
راد با بیان اینکه میوههایی همچون سیب و پرتقال و انواع آجیل از جمله محصولاتی هستند که تدابیر ویژهای برای فروش فوقالعاده آنها در میادین میوه و تره بار از نیمه اسفند تا پایان سال اندیشیده شدهاست، تصریح کرد: علاوه بر بررسی کیفیت و قیمت محصولات، مباحث بهداشتی نیز از سوی کارشناسان بهداشت مستقر در میادین و ناظران بهداشتی که از ستاد به این مراکز اعزام میشوند، مورد توجه مضاعف قرار خواهد گرفت.
وی در پایان با تأکید بر اینکه اصلاح اصولی و حرفهای سیستمها از جمله راهکارهایی است که برای ارتقاء و پیشرفت هر بنگاه اقتصادی و سازمان خدماتی ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: در انجام فعالیتهای جاری و پروژههای عمرانی همچون ساخت و نوسازی میادین و بازارهای میوه و ترهبار، موضوع دقت، سرعت و کیفیت، همزمان با صرفهجویی حداکثری را در دستور کار قرار دادهایم.
انتهای پیام/