تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

3

بازگشت خارجی‌ها برای سپاهان خوش یمن بود

  • کد خبر : 47772
  • 30 آذر 1399 - 15:14
بازگشت خارجی‌ها برای سپاهان خوش یمن بود
سپاهان اصفهان در آخرین دیدارش با چهار گل نساجی را در هم کوبید و نشان داد تا یکی از مدعی‌های کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. آن‌ها در بازی گذشته با ترکیبی متفاوت نسبت‌ به هفته‌های ابتدایی به میدان رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، سپاهان اصفهان در آخرین دیدارش با چهار گل نساجی را در هم کوبید و نشان داد تا یکی از مدعی‌های کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. آن‌ها در بازی گذشته با ترکیبی متفاوت نسبت‌ به هفته‌های ابتدایی به میدان رفتند.

محرم نویدکیا در ابتدای لیگ در خط دفاع از محمد نژادمهدی و محمدرضا مهدی زاده استفاده می‌کرد اما پس از گذشت چند هفته این ترکیب را در قلب خط دفاعی دست خوش تغییر کرد و جورج ولسیانی را جایگزین محمدرضا مهدی زاده کرد که در بازی آخر این تیم مقابل نساجی هم اثر بخش بود چرا که سپاهانی‌ها گلی دریافت نکردند و پیام نیازمند کلین شیت کرد.

حضور جورج ولسیانی، خط دفاع سپاهانی‌ها را مستحکم تر از گذشته کرده است. با درخشش امید نورافکن در پست دفاع راست و هماهنگی بیشتر ولسیانی و نژادمهدی در قلب خط دفاع و همچنین حضور ثابت مرتضی منصوری در سمت چپ، عبور از مدافعان سپاهان و گلزنی حریفان به این تیم کار بسیار دشواری در ادامه لیگ به نظر می‌رسد.

اما تغییر دوم حضور دیگر خارجی سپاهان است. کی‌روش استنلی که طی دو فصل گذشته در نوک خط حمله سپاهان درخشان ظاهر شده بود از ابتدای این فصل روی نیمکت دوخته شده بود و صحبت‌هایی مبنی بر اعتقاد نداشتن نویدکیا به این مهاجم شنیده می‌شد اما برخلاف حدس و گمان‌ها محرم نویدکیا دست به ریسکی زد که جواب داد.

در بازی گذشته محمد محبی روی نیمکت نشست و سجاد شهباززاده از نوک خط حمله به سمت چپ آمد تا کی‌روش استنلی جایگزین او در این نقطه از خط حمله سپاهان شود. تغییری که بسیار در روند سپاهان تاثیرگذار بود و هر چهار گل سپاهانی‌ها توسط سه مهره هجومی این تیم به ثمر رسید. کی‌روش از فرصتی که برایش فراهم شده بود به خوبی استفاده کرد و توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. در ادامه سجاد شهباززاده و محمدرضا حسینی دیگر گل‌های شاگردان نویدکیا را به ثمر رساندند تا نشان دهند در خط حمله تیمی قدرتمند هستند.

حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص وضعیت سپاهانی‌ها می‌گوید محرم نویدکیا می‌تواند در درازمدت موفقیت‌های بیشتری به‌ دست بیاورد و قطعا روز به روز می‌تواند بهتر شود اما باید کار او را در برخی بازی‌ها مثل پرسپولیس، استقلال و فولاد ببیند تا عیار او را بشناسد. چرخابی روند سپاهان را مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید آن‌ها می‌تواند در وضعیت بهتر از این هم قرار بگیرد.

محرم نویدکیا پس از این برد با رضایت کامل از تغییرات به وجود آمده، از تیمش تعریف و تمجید کرد. ادامه این روند برای سپاهانی‌ها می‌تواند آن‌ها را به بالای جدول برساند و باید دید سپاهانی‌ها در ادامه فصل چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=47772
  • 27 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.