تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

6

تجربه بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

  • کد خبر : 20112
  • 08 مهر 1398 - 0:20
تفکر سهامداران بانک ایران زمین، حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و تبدیل این بانک به اولین بانک دیجیتال در کشور است.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، امروزه بانکداری دیجیتال در ایران به شدت مورد توجه قرار گرفته است، بهترین تعریفی که می‌توان از بانکداری باز یا دیجیتال ارائه کرد استفاده از فناوری برای اطمینان از یکپارچگی پردازش تراکنش‌ها یا عملیات بانکی است.

عملیات بانکداری دیجیتال با درخواست مشتری آغاز شده وحداکثر بهینه‌سازی برای مشتری در آن لحاظ شده است، در دسترس بودن، سودمندی و صرفه را می توان از پیامد های مثبت بانکداری باز برای مشتری عنوان کرد که کاهش هزینه‌های عملیاتی عاری از خطا و خدمات بهبود یافته برای بانک را به ارمغان می‌آورد.

بانکداری باز، فرصت بزرگی برای بانک‌ محسوب می‌شود تا دامنه وسیعی از محصولات و خدمات را چه از طریق خود و چه از طریق اشخاص ثالث به مشتری ارائه دهند به همین ترتیب بانک‌ها در موقعیتی بهتر قرار خواهند گرفت تا به عنوان مشاوران مورد اعتماد عمل کنند و به مشتریان برای رسیدن به بهترین تصمیمات مالی و تجاری از جمله انتخاب خدمات مناسب کمک کنند.

بانک ایران زمین، تجربه ای نوین در بانکداری دیجیتال

بانک ایران زمین، با دارا بودن ۳۳۰ شعبه در کشور به لحاظ گستردگی شعب یکی از بانک‌های بزرگ خصوصی کشور محسوب می شود، تفکر سهامداران بانک، حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و تبدیل این بانک به اولین بانک دیجیتال در کشور است.

بانک ایران زمین، زیرساخت لازم برای طراحی و تولید محصولات و خدمات نوین و متنوع را در اختیار فین ‌تک‌ها، شرکت ‌های دانش بنیان و شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات بانکی قرار داده‌ تا این شرکت‌ ها با تبدیل آنها به خدمات متنوع ضمن توسعه حوزه‌های کسب و کار تجربه مشتری را در تعاملات مالی و بانکی ارتقاء دهند.
اولین شعبه دیجتال بانک ایران زمین، بر مبنای مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمات افتتاح شد که در طراحی این شعبه از هیچ نمونه داخلی و خارجی الگو برداری نشده و به صورت منحصر به فرد توسط بانک ایران زمین اجرا و ثبت شده است.
پیشتر عبدالمجید پورسعید، مدیر عامل بانک ایران زمین در خصوص تجربه بانکداری دیجیتال در این بانک بیان کرد: در بانکداری دیجیتال هریک از مشتریان، تجربه منحصر به فردی از دریافت خدمات خواهد داشت، در مقابل برای ارائه کنندگان خدمات نیز این امکان فراهم می‌شود که محدودیت‌ها را بردارند و طیف وسیعی از مشتریان را بر مبنای استراتژی‌های سازمانی خود مورد تحلیل قرار داده و به آنها خدمت ارائه کنند.
همچنین در بانکداری دیجیتال به سبک ایران زمین، براساس فعالیت‌هایی که مشتری از کانال‌های مختلف با بانک انجام می‌دهد ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای اساسی مشتری پیش بینی و  حدس زده می‌شود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=20112
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.