تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

7

نقش شهروند در ارتقا فرهنگ خرید مشتریان

  • کد خبر : 17952
  • 27 مرداد 1398 - 7:51

شرکت شهروند برای مقابله با مصرف گرایی و خرید بیش از نیاز مشتریان در شرایط بحرانی، توانسته به عنوان محرک تشویقی عمل کتد. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، امروزه فرهنگ مصرف گرایی در بیشتر کشورهای دنیا به امری نکوهیده تبدیل شده است و بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا با نهادینه کردن فرهنگ […]

شهروند

شرکت شهروند برای مقابله با مصرف گرایی و خرید بیش از نیاز مشتریان در شرایط بحرانی، توانسته به عنوان محرک تشویقی عمل کتد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، امروزه فرهنگ مصرف گرایی در بیشتر کشورهای دنیا به امری نکوهیده تبدیل شده است و بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا با نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و پرهیز از مصرف گرایی توانستند زمینه رشد و توسعه اقتصادی خود را فراهم کنند.

مصرف کنندگان از نظر ذاتی رفتار عقلایی دارند و به دنبال خرید محصولاتی باکمترین هزینه و بالاترین کیفیت هستند، از این رو فروشگاه های زنجیره ای با خرید یکجای محصولات مورد نیاز مشتریان و عرضه آنها با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد تا حد زیادی این انتظار مشتریان را برآورده می‌کند، فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند بر رفتار مصرف کنندگان تاثیر گذاشته و با ارتقای کنش عقلایی شهروندان و محاسبه گر هزینه فایده، فرهنگ صرفه جویی را در میان آن ها نهادینه کنند.

همچنین برگزاری جشنواره های تخفیفات در مقاطع مختلف سال در فروشگاه‌های زنجیره ای بر تصمیم گیری مشتریان تاثیر گذاشته و این امکان را به شهروندان می دهد تا با هزینه یکسان محصولات بیشتری را خریداری کرده و نیازهای مصرفی متنوع خود را برطرف کنند، شهروندان می توانند بدون صرف هزینه های اضافی تمام اقلام مصرفی مورد نیاز خود را از فروشگاه های زنجیره ای به صورت یک جا خریداری کنند.

تنوع محصولات ارائه شده در فروشگاه های زنجیره ای نیز این امکان را برای شهروندان فراهم می کند تا کالای با کیفیت و قیمت مناسب را از میان انبوه اقلام مصرفی انتخاب کنند درحالی که در بازارهای محلی مشتریان مجبور به انتخاب اجناس محدود عرضه شده با هر استاندارد و قیمتی هستند.

 شهروند و  مقابله با مصرف گرایی 

مجموعه شهروند به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های زنجیره ای در کشور توانسته با عرضه محصولات ارزان و با کیفیت و ارائه تخفیفات ویژه در طی سال در اعتلای فرهنگ خرید در میان مصرف کنندگان موثر باشد و به عنوان محرک تشویقی برای مقابله با مصرف گرایی و خرید بیش از حد نیاز در شرایط بحرانی، عمل کتد.

تنوع محصولات عرضه شده در جشنواره تخفیفات این امکان را برای مشتریانی که به دنبال خرید مایحتاج خود با هزینه مناسب و کیفیت مطلوب هستند فراهم می کند تا محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تامین کنند که در نوع خود می‌تواند در ارتقای فرهنگ صرفه جویی موثر باشد.

علاوه بر این محصولات عرضه شده در شهروند از معتبرترین برندهای داخلی تامین شده است تا مشتریان بدون نگرانی از کیفیت، محصولات مورد نظر خود را با قیمت های مناسب تر از بازار تامین کنند تا ماندگاری و کیفیت بالای اقلام مورد نیاز مصرف کنندگان مانع از صرف هزینه های مجدد برای خرید کالا شده و فرهنگ خرید را در میان شهروندان ارتقا دهد.

همچنین مجموعه شهروند با عدم پذیرش محصولات لوکس و گران‌قیمت خارجی که مشابه آن‌ها در داخل تولید می‌شود به دنبال نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در میان مشتریان خود است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=17952
  • 93 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.