تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

2

تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان

  • کد خبر : 17027
  • 08 مرداد 1398 - 16:56

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که صاحبان سرمایه و کسب و کار اگر تغییر را در زندگی و فعالیت خود لحاظ نکنند، موقعیتشان را از دست خواهند داد، گفت: یکی از مهم ترین راه های حفظ و جذب مشتریان، ارائه خدمات نوین در کمترین زمان ممکن است. به  گزارش سرویس امور […]

https://ofoghtehran.ir

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که صاحبان سرمایه و کسب و کار اگر تغییر را در زندگی و فعالیت خود لحاظ نکنند، موقعیتشان را از دست خواهند داد، گفت: یکی از مهم ترین راه های حفظ و جذب مشتریان، ارائه خدمات نوین در کمترین زمان ممکن است.

به  گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، مسعود خاتونی در جمع کارکنان اداره امور شعب شمال تهران بانک با تاکید بر لزوم ایجاد تغییر در مدل و مفاهیم کسب و کارها افزود: موفقیت پایدار در کسب و کار نیازمند داشتن یک سازمان با عملکرد مطلوب است، اما برای اغلب مدیران، چالش موجود بر سر راه ساختن چنین سازمانی، تعیین نقطه آغاز تغییر است.

وی با اشاره به این که هر کسب و کاری برای ادامه حیات خود با الزاماتی رو به روست، اظهار کرد: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین کاهش فاصله صف و ستاد بانک را عامل تسریع در خدمت رسانی دانست.

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این نشست با اشاره به تمرکز ادارات امور تهران بر روی درآمدهای غیر مشاع و بازاریابی برای جذب منابع جدید و وصول مطالبات، حمایت ادارات کل و ستاد بانک را برای تسریع ارائه خدمات خواستار شد.

روسای ادارات امور شعب تهران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد واحد های خود ارائه کردند.
عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه همچنین ضمن بازدید از شعبه باغ فردوس، با کارکنان این واحد دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=17027
  • 52 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.