تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی

1

بازار در قرق به‌پرداخت ملت

  • کد خبر : 135676
  • 14 آذر 1402 - 16:04
بازار در قرق به‌پرداخت ملت
کسب بالاترین میزان شاخص در بخشهای گوناگون نشان می‌دهد که بازار در قرق شرکت به‌پرداخت ملت قرار دارد.

به گزارش افق تهران؛ خدمات الکترونیک در زمینه‌های پولی و مالی به اندازه‌ای اهمیت یافته که پول را از چرخه نقل و انتقالات خارج کرده است. پول چالش‌های خاص خودش را دارد. پول عامل مهم انتقال بیماری هاست. هزینه سنگینی بابت طراحی و چاپ پول نو و معدوم کردن پول‌های معیوب به اقتصاد کشور تحمیل می‌شود. چاپ پول تقلبی بحران آفرین است، زیرا هزینه‌های سنگینی بابت ایمنی سازی پول به نظام بانکی کشور تحمیل می‌کند، نقل و انتقال پول مشکلات خاص خودش را دارد. شمارش اسکناس همواره مشکل آفرین است و خلاصه آنکه پول به غیر از دردسر، امتیاز دیگری ندارد. به همین دلیل انتقال وجه به صورت الکترونیکی مطرح شد و تمامی این مشکلات را مدیریت کرد.

کارآیی کارت بانکی

برای نقل و انتقال الکترونیکی، کارت بانکی تعریف شد و برای آنکه بتوان از این کارت در هر خرید و فروشی استفاده کرد، دستگاه کارتخوان تعریف شد. برای آنکه مردم از این خرید استقبال کنند، در ابتدا این نقل و انتقال به صورت رایگان صورت می‌گرفت، اما در مدت کوتاهی در بین مردم نهادینه شد به نوعی که تعیین کارمزد نیز نتوانست مردم را از این خرید منصرف کند. امروزه خرید و فروش الکترونیکی باعث شده مردم کمترین چالش را داشته باشند، حتی جرایم مرتبط با کف زنی و جیب بری که پول نقد عاملی اصلی آنهاست، به صفر رسیده، زیرا پول از چرخه حذف شده است.

به پرداخت در صدر

نقل و انتقال الکترونیکی به اندازه‌ای اهمیت یافت، که شرکت‌های بسیاری وارد این عرصه شدند و هر کدام سعی کردند، بیشترین و بهترین خدمات را ارایه دهند تا بازار را از آن خود کنند. اما شرکت به‌پرداخت ملت توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید به نوعی که در مهرماه سال جاری، بالاترین میزان شاخص «اثربخشی کارتخوان فروشگاهی» در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک را با عدد ۱.۹۲۲ رقم زد.

اهمیت دادن به کارکرد

شرکت به پرداخت ملت بدنبال آمارسازی نیست، بلکه بدنبال ارایه خدمات تاثیرگذار است، به همین دلیل تمرکز بر کارتخوان‌های فعال را در دستور کار قرار داد به نوعی که با کاهش سهم کارتخوان‌های فعال کم‌تراکنش خود به ۸.۳۳ درصد، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های پرداختی در مهرماه گذشته داشته است. بر اساس جدیدترین گزارش سامانه شاپرک، شرکت به‌پرداخت ملت علاوه بر این توفیقات، از بیشترین تعداد ترمینال تراکنش‌دار به ترمینال فعال با نسبت ۸۸.۱ درصد برخوردار بوده است.

رکورد زنی درجذب مبلغ تراکنش

به‌پرداخت ملت در زمینه جذب مبلغ تراکنش نیز بسیار توانمند و تاثیرگذار عمل کرده به نوعی که در تداوم روند رشد و توسعه کمی و کیفی خود، موفق به کسب بالاترین رتبه‌ها در جذب مبالغ تراکنش در شبکه پرداخت کشور طی مهرماه امسال شد. این شرکت در مهرماه سال جاری با تحقق سهم ۲۰.۳۶ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، بیشترین سهم در میان شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) کشور را به خود اختصاص داد. این دستاورد، حاصل رتبه نخست «به‌پرداخت ملت» در انواع کانال‌ها و ابزار پذیرش تراکنش شامل کارتخوان فروشگاهی، ابزار‌های اینترنتی و ابزار‌های موبایلی بوده است.

بالاترین درصد

شرکت به پرداخت در مهرماه موفق شد ۱۸.۶ درصد از مبالغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، ۲۸.۶۵ درصد از مبالغ تراکنش‌های اینترنتی و ۴۴.۷۹ درصد از مبالغ تراکنش‌های موبایلی را در شبکه پرداختی خود پردازش کرده و بالاترین درصد‌ها را در بین ۱۲ شرکت PSP از آن خود کند. بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌های خرید نیز در مهرماه ۱۴۰۲ با پوشش ۲۰.۴۵ درصدی به شرکت به‌پرداخت ملت تعلق داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=135676
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.