تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی

1

استقبال بازارهای صادراتی از محصولات جدید شرکت پاکسان

  • کد خبر : 135430
  • 27 آذر 1402 - 16:35
استقبال بازارهای صادراتی از محصولات جدید شرکت پاکسان
بازارهای صادراتی از محصولات جدید شرکت پاکسان استقبال کردند.

به گزارش افق تهران؛ شرکت صنایع بهداشتی پاکسان در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاریابی خارجی با هدف دست یابی به بازارهای جهانی جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ایرانی در سال ۱۴۰۲، تولید و عرضه محصولاتی به‌صرفه و سازگار با محیط زیست به انجام رسانید که در این مسیر با موفقیت‌های چشمگیر و استقبال از جانب بازارهای خارج کشور مواجه شد.

شرکت صنایع بهداشتی پاکسان در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاریابی خارجی با هدف دست یابی به بازارهای جهانی جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ایرانی در سال ۱۴۰۲، تولید و عرضه محصولاتی به‌صرفه و سازگار با محیط زیست به انجام رسانید که در این مسیر با موفقیت‌های چشمگیر و استقبال از جانب بازارهای خارج کشور مواجه شد.

شرکت پاکسان با سابقه بیش از ۶ دهه فعالیت به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی صنعتی و خانگی در کشور است که ۷۰ محصول مختلف را در زمینه‌های بهداشتی و شوینده در قالب ۱۵ برند گوناگون از قبیل برندهای نام آشنای سیو، گلنار، عروس، نسیم، سپید، برف و… تولید و برای ۲۵ مقصد صادراتی عرضه می‌کند.

شرکت پاکسان امسال اقدام به رونمایی از ۳ محصول کرد که به دلیل بسته‌بندی جذاب و ویژگی‌های ذکر شده، در بیش از ۲۰ کشور دنیا جایگاه ویژه‌ای را در جامعه آنها به دست آورده است. سطح کیفیت کالاهای تولیدی و سایر فرایندهای سازمانی منطبق با آخرین استانداردها و به‌روزترین دستاوردهای نظام ارزیابی و بازبینی شیوه های مدیریتی در شرکت پاکسان موجب شد تا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN شود.

پودر لباسشویی ۷ کیلوگرمی با برند “آس” با دارابودن مزیت‌های فراوان تنها پس از گذشت کمتر از ۱۰ روز از رونمایی به کشورهای همجوار و حوزه خلیج فارس از جمله کشور عراق صادر شد. محصول دیگر این شرکت پودر سپید پرایم واش پاکسان بود که به دلیل دارابودن امتیازات ویژه‌ای همچون فرمولاسیون اختصاصی، رسوب‌گیری کمتر، بازدهی بیشتر و قیمت پایین به صورت کاملا ایرانی قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را به دست آورد و اکنون این محصول در دست رایزنی برای ورود به بازارهای حوزه اوراسیا و اروپا می‌باشد.

علاوه بر این، واحد بازاریابی و فروش خارجی پاکسان در نظر دارد تا براساس برنامه‌های بازاریابی مناسبتی و ایجاد ارتباط برند با مشتریان برنامه عرضه «پودر سال نو» با برند «سردا» را در کشورهای مختلف به مناسبت آغاز سال نو میلادی به انجام برساند.

شپاکسا به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جدید اقداماتی از قبیل تغییر در طراحی و بسته‌بندی، تبلیغات به هنگام در مسیر شناسایی ویژگی‌های محصول و پودر سال نو میلادی را در سال ۱۴۰۲ به انجام رسانید که با استقبال گسترده در جذب بازارهای جدید آفریقایی و کشورهای همسایه ایران مواجه شد.

این شرکت که همیشه تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه اقتصادی برای عموم مردم جامعه را با درنظر گرفتن مباحث زیست‌محیطی و سلامت خانواده‌ها در دستور کار خود قرار داشته است، محصولاتی را تولید و عرضه می‌کند که همواره توسط واحدهای مستقر آزمایشگاهی مورد پالایش و بررسی قرار می‌گیرند.

بازارهای کشورهای خارجی و همسایه با درک این موضوع نیازداخل خود را در تامین این‌گونه محصولات که سازگار با محیط زیست و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و چه بسا بالاتر از شاخص‌های جهانی می‌باشد، سنجیده‌اند و برای عرضه این محصولات در بازارهای خود مسیری را گشوده‌اند.

برنامه‌های صحیح و نیازسنجی واحد‌های فروش و تولید شرکت پاکسان در مسیر جذب بازارهای جدید، جذابیت محصولات تولیدی بزرگترین شرکت شوینده کشور را دوچندان کرده است. هدفگذاری برای صادرات محصولات پاکسان به گونه‌ای رقم می‌خورد که این شرکت در حال حاضر اولین محموله از محصولات خود را با برند برف راهی قاره آفریقا و کشور سودان کرده است و درصدد است تا با معرفی و شناساندن خاصیت‌های منحصر به فرد محصولات خود از قبیل؛ لکه‌بری و پاک‌کنندگی بالا، میزان مصرف و قیمت پایین، بازارهای نو و جدیدی را به جمع مشتریان خود اضافه کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=135430
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.