تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی

5

راه‌اندازی سامانه غیرحضوری میوه و تره‌بار

  • کد خبر : 127380
  • 11 شهریور 1402 - 13:11
راه‌اندازی سامانه غیرحضوری میوه و تره‌بار
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از توسعه روش‌های پرداخت الکترونیک و راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ امیر شهرابی، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران در خصوص ارزیابی عملکرد با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اظهار داشت: رویکرد ما در نشست های تعاملی حرکت در فضای شفاف و کمک به بهبود فرایند اجرایی و ارتقای عملکرد مجموعه هاست. بسیاری از مسائل سازمان ها و شرکت ها با تفاهم مشترک با بودجه مرتفع خواهد شد.

وی میادین میوه و تره بار را سازمانی مهم، استراتژیک و دارای کارکرد ملی در حوزه شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به عنوان مکان هایی ویژه جهت عرضه مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند. میادین از جمله سازمانهای در تعامل با مردم است و شهروندان از طریق آن با شهرداری ارتباط برقرار می کنند. بنابراین عملکرد این سازمان رابطه مستقیمی با رضایت شهروندان از شهرداری تهران دارد. به طوری که گاهی عدم تعامل یا رفتار ناصحیح یک فروشنده، می تواند به نارضایتی مردم و حتی شکایت از مجموعه شهرداری نیز منجر شود.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: احداث بازارهای جدید تکلیف برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران است. برنامه چهارم دارای بازه زمانی مشخص است و برخلاف دوره های قبل این بار منطبق با دوره مدیریت شهری تدوین و ابلاغ شده است. بنابراین تمام حوزه ها باید اجرای احکام آن را با حساسیت و جدیت دنبال کنند.

شهرابی افزود: در عین حال پایبندی به اصل انعطاف پذیری بودجه گاهی ایجاب می کند به فراخور موضوعات مهم با اولویت اجرای درخواست های شهروندان، تغییراتی ایجاد شود که ما در کنار مجموعه ها هستیم و به لحاظ بودجه ای نیز کمک می کنیم کارها به سرانجام برسد.

وی یادآور شد: بنا داریم طی جلسه مشترک سه جانبه بین معاونت مالی و اقتصاد شهری، اداره کل برنامه و بودجه و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تدقیق درآمد- هزینه های سازمان، در راستای رفع موانع خدمتی سازمان میادین و همچنین تسهیل تدوین بودجه سال آتی گام برداریم.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: در باب مأموریت هوشمندسازی و بهبود مدیریت طبق حکم۱۲۰، باید روش های پرداخت الکترونیک در میادین میوه و تره بار را توسعه ببخشد و طبق حکم ۱۲۲ نیز احداث بازارهای میوه و تره بار، راه اندازی سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران و توسعه میادین و بازارچه های محلی میوه وتره بار مورد نیاز را در دستورکار قرار دهد. همچنین در باب مأموریت محیط زیست وآلودگی هوا در راستای اجرای آیین نامه برنامه مدیریت سبز نیز اجرای حکم ۴۹ در خصوص تدوین دستورالعمل تشویقی توسعه ساختمان های سبز در شهر تهران و کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=127380
  • 70 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.