تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی

3

دلیل تأخیر در تمدید قرارداد کاپیتان پرسپولیس

  • کد خبر : 121878
  • 06 تیر 1402 - 8:00
دلیل تأخیر در تمدید قرارداد کاپیتان پرسپولیس
سفر کاپیتان پرسپولیس به خارج از کشور، مذاکره و تمدید قرارداد او را به تأخیر انداخته است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ امید عالیشاه در فینال جام حذفی کشور و از روی یک ضربه ایستگاهی زننده یکی از مهم‌ترین گل‌های سال برای تیمش پرسپولیس بود.

پرسپولیس در دیداری پر فراز و نشیب، در فینال جام حذفی هم استقلال را شکست داد و به دومین قهرمانی در یک فصل فوتبال ایران، دست پیدا کرد. یک فصل رویایی برای یحیی گل‌محمدی و پرسپولیسی که شاید به همین زودی برای هر تیمی در فوتبال ما تکرار نشود. پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس توسط امید عالیشاه، مهدی ترابی به سمت این بازیکن رفت و شادی گل را با او به خوشحالی پرداخت. همچنین عالیشاه بعد از گلزنی با کندن پیراهن خود خوشحالی خود را با هواداران پرسپولیس تقسیم کرد.

گلزنی و خوشحالی عالیشاه در دربی صحنه تکراری نبود. کاپیتان سرخ‌پوشان در حالی باز هم در شهرآورد سرخابی‌های پایتخت ناجی پرسپولیس شد که پیش از این این بازیکن در شهرآورد هشتادم نیز موفق شده بود گل برتری شاگردان حمید درخشان را وارد دروازه استقلال کند. در دوم آذر ماه سال ۱۳۹۳ در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ چهاردهم دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی برابر هم به میدان رفتند که شاگردان امیر قلعه نویی در واپسین ثانیه‌های نیم اول این دیدار توسط سجاد شهباززاده به گل اول بازی رسیدند تا این تیم با برتری راهی رختکن شود. پرسپولیس که در آن روزها حال روز خوشی نداشت در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت در دقیقه ۷۲ بازی توسط محمد نوری گل مساوی این تیم به ثمر رسید. اما این پایان کار نبود. در دقیقه ۸۲ بازی امید عالیشاه روی سانتر تماشایی مرحوم هادی نوروزی موفق شد دروازه استقلال و محسن فروزان را برای بار دوم باز کند تا در نهایت پرسپولیس در این بازی موفق شود استقلال را شکست دهد. نکته جالب توجه درآن بازی خوشحالی جنجالی عالیشاه بود. این بازیکن که تا پیش از گلزنی بخاطر درگیری با میلاد فخرالدینی کارت زرد گرفته بود. بعد از گلزنی برابر استقلال که سر از پا نمی‌شناخت لباس خود را از تن در آورد. هر چند بازیکنان پرسپولیس برای اینکه خوشحالی عالیشاه از چشم داور دور بماند او را محاصره کردند اما همین موضوع باعث شد تا یدالله جهانبازی با کارت زرد دوم عالیشاه را جریمه و تنها ثانیه‌های بعد از گلزنی در دربی با کارت قرمز اخراج کند.

فینال جام حذفی اما به رغم شادی تکراری فقط یک کارت زرد برای کاپیتان اول پرسپولیس به همراه داشت و در نهایت امید عالیشاه کاپ قهرمانی جام حذفی را نیز بالای سر برد. همین گل تماشایی و بسیار مهم باعث شد یحیی گل‌محمدی برای حفظ کاپیتان خودش مصمم‌تر شود.

جالب آن که حدود ۱۰ روز قبل بود که یحیی گل‌محمدی نام ۴ بازیکن را برای مذاکره به رضا درویش ارائه داد و بین بازیکنانی که قراردادشان نیاز به تمدید دارد تاکید کرد باشگاه برای تمدید قرارداد گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر وارد مذاکره شود.

در این میان البته نامی از امید عالیشاه در لیست بازیکنان تمدیدی نبود و مشخص نبود یحیی گل‌محمدی روی تمدید قرارداد این بازیکن نظر دارد یا نه. کار حتی به جایی رسید که کاپیتان شماره یک پرسپولیسی‌ها ترجیح داد این موضوع را رسانه‌ای کرده و در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها تاکید کند باشگاه هیچ تماسی با او برای تمدید قرارداد نداشته است. این اطلاع رسانی در نهایت مثمر ثمر بود چرا که یحیی گل‌محمدی که گویا با تماس‌های متعددی از سوی دوستان مشترک با عالیشاه دریافت کرده بود، لیست  خرید اصلاح شده خود را به باشگاه اعلام کرد، تاکید کرد با امید عالیشاه نیز برای تمدید قرارداد تماس گرفته شود.

حالا قرار است به محض بازگشت امید عالیشاه از سفر، کاپیتان پرسپولیس قراردادش با باشگاه را تمدید کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=121878
  • 19 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.