بارکد تصویر مربوط به فروشگاههای شهروند نیست، عده ای با جوسازی رسانه ای و انتصاب تصویر جعلی قصد تخریب و سو استفاده از عنوان این مجموعه را داشتند.
به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، بعد از فروکش کردن نسبی التهابات بازار گوشت قرمز حالا چند هفته ای که دامنه ناآرامیها به بازار گوشت سفید(مرغ) تسری پیدا کرده و در شرایطی که مردم هنوز نتوانستند خود را با شوک چند برابر شدن قیمت گوشت قرمز و محصولات پروتئینی کنار بیایند، حالا مجبورند چند برابر شدن قیمت مرغ را در این شرایط خاص اقتصادی که تمام ارکان جامعه را درگیر کرده، تحمل کنند، شهرداری تهران به عنوان نهاد عمومی که همواره در خدمت رفاه حال شهروندان بوده با کمک بازوی اجرایی خود یعنی فروشگاه های شهروند تلاش زیادی در جهت آرامش و ثبات در بازار محصولات ضروری مردم انجام داده است، تا مردم حداقل در تامین مایحتاج اولیه خود مشکلات کمتری داشته باشند.
تطبیق بارکد
فروشگاه های شهروند در ماه های اخیر که قیمت گوشت قرمز با نوسانات شدید همراه شده بود، در کنار مردم و با برنامه ریزی های دقیق توانست جلوی سودجویی واسطه ها را بگیرد و با عرضه گوشت به قیمت تنطیم بازار به کاهش التهابات بازار گوشت و مواد پروتئینی کمک کند، اما در روزهای اخیر که شاهد افزایش بی رویه قیمت مرغ بودیم خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر توزیع مرغ با قیمت حدود ۲۵هزار تومان در فروشگاه های شهروند منتشر شد، که با واکنش بسیاری از کاربران همراه شد. در همین راستا خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، جهت شفافیت موضوع برآن شد تا نتیجه را از مدیران فروشگاهی شهروند جویاشود، که پس از پیگیریهای به عمل آمده مشخص شد، بار کد تصویر، مربوط به فروشگاههای شهروند نبوده و عده ای با شایعه پراکنی، جوسازی رسانه ای و انتصاب تصویر جعلی به مجموعه شهروند قصد تخریب و سو استفاده از عنوان این مجموعه را داشتند.
عدم تعیین قیمت محصولات پروتئینی
شرکت شهروند در تمام بحران ها و شرایط سخت اقتصادی سعی کرده در کنار مردم باشد و در این مسیر حاضر شده سود خود را به حداقل برساند تا شهروندان بتوانند محصولات ضروری خود را با قیمت کمتری خریداری کنند و طبقات مختلف جامعه دغدغه کمتری در تامین مایحتاج اولیه خود داشته باشند، ضمن این که فروشگاههای شهروند نقشی در قیمت گذاری محصولات ندارد و به عنوان یکی از توزیع کننده بزرگ و اصلی کشور همواره تلاش کرده مایحتاج ضروری مردم را مستقیما از تولید کننده دریافت و به دست مصرف کنندگان برساند تا از این طریق جلوی سودجوییها و واسطهها را بگیرد و مانع از افزایش شدید قیمتها شود.
امید است نهاد های مسئول در حوزه تعیین قیمت ها بتوانند مدیریت و کنترل بهتری در بازار داشته باشند تا کمتر شاهد مشکلات اینچنینی باشیم.
انتهای پیام/