تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی

7

تصویر مرغ کیلو ۲۵ هزار تومان در فضای مجازی، متعلق به شرکت شهروند نیست!!!

  • کد خبر : 10908
  • 10 فروردین 1398 - 1:27
تصویر مرغ کیلو ۲۵ هزار تومان در فضای مجازی، متعلق به شرکت شهروند نیست!!!

بارکد تصویر مربوط به فروشگاه‌های شهروند نیست، عده ای با جوسازی رسانه ای و انتصاب تصویر جعلی قصد تخریب و سو استفاده از عنوان این مجموعه را داشتند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، بعد از فروکش کردن نسبی التهابات بازار گوشت قرمز حالا چند هفته ای که دامنه ناآرامی‌ها به بازار گوشت سفید(مرغ) […]

بارکد تصویر مربوط به فروشگاه‌های شهروند نیست، عده ای با جوسازی رسانه ای و انتصاب تصویر جعلی قصد تخریب و سو استفاده از عنوان این مجموعه را داشتند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، بعد از فروکش کردن نسبی التهابات بازار گوشت قرمز حالا چند هفته ای که دامنه ناآرامی‌ها به بازار گوشت سفید(مرغ) تسری پیدا کرده و‌ در شرایطی که مردم هنوز نتوانستند خود را با شوک چند برابر شدن قیمت گوشت قرمز و محصولات پروتئینی کنار بیایند، حالا مجبورند چند برابر شدن قیمت مرغ را در این شرایط خاص اقتصادی که تمام ارکان جامعه را درگیر کرده، تحمل کنند، شهرداری تهران به عنوان نهاد عمومی که همواره در خدمت رفاه حال شهروندان بوده با کمک بازوی اجرایی خود یعنی فروشگاه های شهروند تلاش زیادی در جهت آرامش و ثبات در بازار محصولات ضروری مردم انجام داده است، تا مردم حداقل در تامین مایحتاج اولیه خود مشکلات کمتری داشته باشند.

 تطبیق بارکد

فروشگاه های شهروند در ماه های اخیر که قیمت گوشت قرمز با نوسانات شدید همراه شده بود، در کنار مردم و با برنامه ریزی های دقیق توانست جلوی سودجویی واسطه ها را بگیرد ‌‌ و با عرضه گوشت به قیمت تنطیم بازار به کاهش التهابات بازار گوشت و مواد پروتئینی کمک کند، اما در روزهای اخیر که شاهد افزایش بی رویه قیمت مرغ بودیم خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر توزیع مرغ با قیمت حدود ۲۵هزار تومان در فروشگاه های شهروند منتشر شد، که با واکنش بسیاری از کاربران همراه شد. در همین راستا خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، جهت شفافیت موضوع برآن شد تا نتیجه را از مدیران فروشگاهی شهروند جویاشود، که پس از پیگیری‌های به عمل آمده  مشخص شد، بار کد تصویر، مربوط به فروشگاه‌های شهروند نبوده و عده ای با شایعه پراکنی، جوسازی رسانه ای و انتصاب تصویر جعلی به مجموعه شهروند قصد تخریب و سو استفاده از عنوان این مجموعه را داشتند.

عدم تعیین قیمت محصولات پروتئینی 

شرکت شهروند در تمام بحران ها و شرایط سخت اقتصادی سعی کرده در کنار مردم باشد و در این مسیر حاضر شده سود خود را به حداقل برساند تا شهروندان بتوانند محصولات ضروری خود را با قیمت کمتری خریداری کنند و طبقات مختلف جامعه دغدغه کمتری در تامین مایحتاج اولیه خود داشته باشند، ضمن این که فروشگاه‌های شهروند نقشی در قیمت گذاری محصولات ندارد و به عنوان یکی از توزیع کننده بزرگ و اصلی کشور همواره تلاش کرده مایحتاج ضروری مردم را مستقیما از تولید کننده دریافت و به دست مصرف کنندگان برساند تا از این طریق جلوی سودجویی‌ها و واسطه‌ها را بگیرد و مانع از افزایش شدید قیمت‌ها شود.

امید است نهاد های مسئول در حوزه تعیین قیمت ها بتوانند مدیریت و کنترل بهتری در بازار داشته باشند تا کمتر شاهد مشکلات این‌چنینی باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=10908
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.