تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

4

“بانک پاسارگاد” با رأی مستقیم مردمی محبوب‌ترین برند بانکی ایران شد

  • کد خبر : 98248
  • 24 مرداد 1401 - 14:41
“بانک پاسارگاد” با رأی مستقیم مردمی محبوب‌ترین برند بانکی ایران شد
نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان در تاریخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ با درخشش بانک پاسارگاد به کار خود خاتمه داد.

به گزارش  افق تهران; نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان در تاریخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ با درخشش بانک پاسارگاد به کار خود خاتمه داد.

نهمین دوره این نظرسنجی مردمی از تاریخ ۵اردیبهشت تا ۱۵تیر۱۴۰۱ با حضور ۱۵۰۰ نام تجاری معتبر کشور در ۱۰۲ گروه کالا و خدمات، با ثبت ۸۳۲۰۰۱ رأی مردمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان بر اساس تجربه خود در بهره‌مندی از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام کردند.

راحله شهرابی، مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد با بیان اینکه این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و… اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، گفت: بانک پاسارگاد همواره به‌عنوان بانکی پیشرو در ارائه و توسعه خدمات بانکی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و در عرصه بین المللی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

وی در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی بانک پاسارگاد از جمله: کسب هفت عنوان “بانک برتر اسلامی ایران” و همچنین دستیابی به هفتمین عنوان “بانک سال جمهوری اسلامی ایران” طبق اعلام نشریه معتبر بنکر، کسب رتبه ۲۵۷ دربین ۵۰۰ برند ارزنده بانکی جهان (به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در این فهرست) بر اساس آخرین اعلام مؤسسه بین‌المللی برندفاینانس (Brandfinance) ، قرارگرفتن در رتبه ۵۰۲ جهان به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در آخرین فهرست ۱۰۰۰ بانک برتر جهان (اعلام شده در نشریه بنکر)، انتخاب به‌عنوان سازمان دانشی برتر (Make) در ایران و کسب رتبه دوم آسیا در بخش رهبری دانش‌محور سازمانی، انتخاب به‌عنوان بانک متعالی برای سه سال متوالی از سوی مؤسسه معتبر یورومانی، کسب جایزه بین‌المللی امنیت و دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیکی از سوی اتحادیه اروپا، دریافت نشان زرین شهرت و اعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی (ITEC)را تنها به‌عنوان بخشی از افتخارات این بانک برشمرد.

وی افزود: بانک پاسارگاد که همواره باکسب عناوین ارزنده از مراجع معتبر جهانی برای نظام بانکی کشورمان افتخارآفرینی کرده است، این بار در موفقیتی ارزشمند در تمامی گروه‌های خدمات بانکی جشنواره مردمی برند محبوب مصرف‌کنندگان، شامل: “خدمات بانکی حضوری”، “همراه بانک”، “اینترنت بانک” و “نرم‌افزارهای پرداخت” با رأی مستقیم مردم عزیز کشورمان و مخاطبین محترم نظام بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و عنوان محبوب‌ترین نام تجاری (برند) بانکی کشور را به خود اختصاص داد.

گفتنی است جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، هرساله توسط انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان به‌صورت نظرسنجی عمومی برگزار می‌شود و امسال نیز طبق روال هشت‌سال گذشته، انتخاب برند محبوب را برعهدۀ مخاطبان و استفاده‌کنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرف‌کنندگان با رأی مستقیم خود نسبت به انتخاب نام تجاری محبوب خود اقدام کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=98248
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.