تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

3

مردم بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی/رئیسی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 81505
  • 20 بهمن 1400 - 13:17
مردم بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی/رئیسی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس جمهور بیان کرد: بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند که باید روز به روز با کارآمدی نظام اسلامی، بر اعتماد عمومی بیفزاییم.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز به کار طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت با تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب با تأکید بر اینکه گازرسانی به مناطق مرزی و محروم افتخار دولت است، اظهار داشت: در طرح‌های گازرسانی امروز ۱۶۹ روستا در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره‌مند شدند که عمدتاً طرح‌های مصوب در سفر استانی دولت سیزدهم به این استان در ابتدای کار دولت بود و این سرعت عمل در اجرای مصوبات استانی نشان می‌دهد دولت به وعده‌های خود صادقانه و پرتلاش عمل می‌کند.

رئیس‌جمهور به ظرفیت طرح‌های صنعت نفت و پتروشیمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی اشاره کرد و گفت: با تلفیق نگاه متخصصانه و متعهدانه، توسعه صنعت نفت در همه ابعاد با جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور از ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه برخوردار است، اظهار کرد: با شناسایی و ظرفیت‌های موجود در این عرصه‌ها، می‌توانیم جایگاه برتر و بالاتری در سطح منطقه‌ای و جهانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات و گام‌های بلندی برای پیشرفت کشور برداشته شده است و مصمم هستیم این روند را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

رئیس جمهور افزود: در حوزه انرژی اقدامات خوبی انجام شده، اما کشورمان از ظرفیت‌های زیادی در این زمینه برخوردار است که باید شناسایی و فعال شود تا تولید ارتقا یافته و اشتغال افزایش یابد.

رئیسی همچنین با تأکید بر اینکه دولت مردمی توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت‌محوری پیگیری می‌کند، گفت: توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در دستورکار دولت قرار دارد و معتقدیم که باید به این مناطق رسیدگی بیشتری شود تا مردم بتوانند با احساس عدالت و در رفاه زندگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح این طرح‌ها بر همین مبنای عدالت محوری و امیدآفرینی انجام شده، خاطر نشان کرد: اقداماتی که وزارت نفت با حرکت جهادی و انقلابی در دستورکار خود قرار داده است، می‌تواند کشورمان را در نه فقط در غرب آسیا، بلکه در عرصه جهانی در جایگاه ممتازی قرار دهد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز در بخش‌های مختلف وزارت نفت، روحیه جهادی حاکم است، گفت: اینکه توطئه دشمنان در حمله سایبری به مراکز سوخت برای ایجاد بلوا در کشور در زمان کوتاهی، خنثی و شرایط به وضعیت عادی بازگشت به خاطر روحیه جهادی موجود در این وزارتخانه و همت والای همه دست‌اندرکاران این حوزه بود.

وی گفت: افزایش اعتماد مردم به دولت سرمایه بزرگی است که به هیچ ‌عنوان نباید به آن کم‌توجهی شود و باید با کار و خدمت‌رسانی مضاعف به مردم، اعتماد عمومی را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم متدین کشورمان هستند که باید روز به روز با کارآمدی نظام اسلامی، بر اعتماد عمومی بیفزاییم.

همچنین سید نظام‌الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

وی افزود: قرار است سخنرانی رئیس‌جمهور در مصلی امام خمینی (ره) تهران انجام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=81505
  • 23 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.