تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

3

مردم بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی/رئیسی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 81505
  • 20 بهمن 1400 - 13:17
مردم بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی/رئیسی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس جمهور بیان کرد: بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند که باید روز به روز با کارآمدی نظام اسلامی، بر اعتماد عمومی بیفزاییم.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز به کار طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت با تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب با تأکید بر اینکه گازرسانی به مناطق مرزی و محروم افتخار دولت است، اظهار داشت: در طرح‌های گازرسانی امروز ۱۶۹ روستا در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره‌مند شدند که عمدتاً طرح‌های مصوب در سفر استانی دولت سیزدهم به این استان در ابتدای کار دولت بود و این سرعت عمل در اجرای مصوبات استانی نشان می‌دهد دولت به وعده‌های خود صادقانه و پرتلاش عمل می‌کند.

رئیس‌جمهور به ظرفیت طرح‌های صنعت نفت و پتروشیمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی اشاره کرد و گفت: با تلفیق نگاه متخصصانه و متعهدانه، توسعه صنعت نفت در همه ابعاد با جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور از ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه برخوردار است، اظهار کرد: با شناسایی و ظرفیت‌های موجود در این عرصه‌ها، می‌توانیم جایگاه برتر و بالاتری در سطح منطقه‌ای و جهانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات و گام‌های بلندی برای پیشرفت کشور برداشته شده است و مصمم هستیم این روند را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

رئیس جمهور افزود: در حوزه انرژی اقدامات خوبی انجام شده، اما کشورمان از ظرفیت‌های زیادی در این زمینه برخوردار است که باید شناسایی و فعال شود تا تولید ارتقا یافته و اشتغال افزایش یابد.

رئیسی همچنین با تأکید بر اینکه دولت مردمی توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت‌محوری پیگیری می‌کند، گفت: توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در دستورکار دولت قرار دارد و معتقدیم که باید به این مناطق رسیدگی بیشتری شود تا مردم بتوانند با احساس عدالت و در رفاه زندگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح این طرح‌ها بر همین مبنای عدالت محوری و امیدآفرینی انجام شده، خاطر نشان کرد: اقداماتی که وزارت نفت با حرکت جهادی و انقلابی در دستورکار خود قرار داده است، می‌تواند کشورمان را در نه فقط در غرب آسیا، بلکه در عرصه جهانی در جایگاه ممتازی قرار دهد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز در بخش‌های مختلف وزارت نفت، روحیه جهادی حاکم است، گفت: اینکه توطئه دشمنان در حمله سایبری به مراکز سوخت برای ایجاد بلوا در کشور در زمان کوتاهی، خنثی و شرایط به وضعیت عادی بازگشت به خاطر روحیه جهادی موجود در این وزارتخانه و همت والای همه دست‌اندرکاران این حوزه بود.

وی گفت: افزایش اعتماد مردم به دولت سرمایه بزرگی است که به هیچ ‌عنوان نباید به آن کم‌توجهی شود و باید با کار و خدمت‌رسانی مضاعف به مردم، اعتماد عمومی را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم متدین کشورمان هستند که باید روز به روز با کارآمدی نظام اسلامی، بر اعتماد عمومی بیفزاییم.

همچنین سید نظام‌الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

وی افزود: قرار است سخنرانی رئیس‌جمهور در مصلی امام خمینی (ره) تهران انجام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=81505
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.