تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر عوامل خطرِ «زوال عقلِ زودرس» انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو

3

سامانه #۷۲۰* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛ نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

  • کد خبر : 78955
  • 27 دی 1400 - 14:02
سامانه #۷۲۰* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛ نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال
شرایط زندگی امروزی، تحت‌تاثیر پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پاندمی کرونا تغییرهای شگرفی داشته که منجربه کم‌رنگ‌شدن تقاضای دریافت خدمات حضوری در بخش‌های مختلف شده‌است.

به گزارش افق تهران، خدمات‌ بانکی نیز به‌عنوان یکی از بخش‌های پرمخاطب و ضروری تحت تاثیر این تغییرها قرار گرفته‌است. بانک‌ها همواره تلاش کرده‌اند به سطوح مختلف نیازهای موجود توجه کنند و راه‌حل‌‌های متناسب با خواست مخاطبین را به آن‌ها ارائه دهند. درواقع امروزه افراد با حداقل سواد دیجیتال و استفاده از یک گوشی تلفن همراه می‌توانند خدمت‌های متنوعی را دریافت کنند.

در این میان روش‌های ارائه خدمات بانکی باید با‌توجه به دانش، امکانات و نیاز مشتریان طراحی و در اختیار آن‌ها قرار گیرد. به همین دلیل بانک‌ها از طریق روش‌های مختلف ازجمله تارنمای بانک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه و… خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از این روش‌ها که محدودیت‌هایی مانند لزوم بهره‌مندی از دانش فعالیت در فضای دیجیتال، استفاده از تلفن همراه هوشمند و دسترسی به اینترنت را حذف کرده‌است و خدمات را به‌راحتی در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار می‌دهد استفاده از سامانه‌های مبتنی بر کدهای USSD است.

در این راستا بانک پاسارگاد از ابتدای تأسیس، هم‌سو با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال، انواع خدمات غیرحضوری خود را به شکل‌های مختلف از جمله بانکداری الکترونیک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه، وب‌اپلیکیشن و… در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار داده‌است. استفاده از سامانه آنی‌بانک پاسارگاد (امپاد) یکی از روش‌های ارائه شده در این راستا است. این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی USSD خدمت‌‌های بانکی را در اختیار تمام مشترکین شبکه‌های تلفن همراه قرار داده است.

برای استفاده از این سامانه کافی‌است شماره #‌۷۲۰* را در شماره‌گیر تلفن همراه وارد نمایید و مجموعه‌ای از خدمات را بدون نیاز به اینترنت در تلفن همراه خود دریافت کنید.

در سامانه #۷۲۰* گزینه‌های پرکاربرد به‌راحتی در اختیار استفاده‌کنندگان قرار گرفته است. از جمله مواردی که در سامانه آنی‌بانک پاسارگاد ارائه شده‌است می‌توان به استفاده از همبانک (استعلام چک، رمز دوعاملی اینترنت‌بانک، مانده حساب، دریافت شناسه شبا و رمز پویای کارت)، خرید انواع شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض (موبایل، قبض خدماتی و قبض جریمه)، خرید بسته‌های اینترنت، دریافت رمز پویای کارت، دسترسی به نرم‌افزار و سایت پی‌پاد، مسدودسازی کارت و پرداخت کمک‌های خود به موسسه‌های خیریه اشاره کرد.

دسترسی به این مجموعه، بسیار ارزشمند است مشروط به این‌که در رقابت با دیگر سامانه‌های موجود در بازار با سرعت و دقت بیشتری خدمات را ارائه کند. امروزه کاربران با دنیایی از برنامه‌های دیجیتال و اینترنتی بانک‌ها روبرو هستند. در این میان، سامانه‌ای می‌تواند موفق‌تر باشد که مانند سامانه #۷۲۰*بهترین و آسان‌ترین راه را ارائه کند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره تماس۸۲۸۹۰ و هم‌چنین سامانه‌ CRM در تارنمای این‌بانک به نشانی https://www.bpi.ir/crm آماده‌ پاسخ‌گویی به سوال‌ها و ارائه‌ دانسته‌های بیشتر درخصوص این سامانه می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=78955
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.