تاریخ : پنجشنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

«شهید جمهور»؛ شخصیتی که در تاریخ ثبت شد آغاز طرح حذف کارت‌های بانکی حیرت انگیزترین باغ‌های تهران جهش و تحول صنعت نفت در دولت سیزدهم ابلاغ مصوبه استمرار اجرای طرح کالابرگ در سال ۱۴۰۳ تصویب افزایش ۳۰ درصدی بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران افزایش سرعت تکمیل پروژه‌های شهری تاثیر دهانشویه چای سبز در مقابله با بیماری لثه کنترل نوسان قیمت مسکن با اجرای قانون ساماندهی بازار مسکن اثر تعطیلی شنبه‌ها بر دخل و خرج دولت اتمام ذخایر سنگ آهن تا ۱۹ سال آینده خانه تیمورتاش جاذبه‌ توریستی تهران ضرورت اصلاح قوانین برای کنترل مازاد فولاد کشور ضرورت تسهیل صادرات فولاد برنامه‌های مهم شهرداری تهران در حوزه مسکن و معیشت اعلام نرخنامه محصولات غذایی منجمد نیمه‌آماده حمایت‌های رئیس جمهور باعث انعقاد قرارداد شهرداری تهران با چین رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری در دولت شهید رئیسی ۴ راه طبیعی برای بهبود حافظه لیست خرید پرستاره نکونام برای استقلال تسویه کامل بدهی‌های داخلی و خارجی اعلام زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان قیمت اجاره‌بهای مسکن در مناطق مختلف تهران جزئیات پایان مدت زمان ریاست مجلس ضرورت توجه نهادهای مسئول به مشکلات فولاد ضرورت تغییر سیاست قیمت‌گذاری فولاد موافقت مجلس با ۳ ساله شدن دوره هفتم شوراهای شهر استمرار رکود در صنعت فولاد کشور جزئیات نام‌گذاری بزرگراهی به نام خیابان آیت‌الله رئیسی در پایتخت تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها بهترین زمان برای نوشیدن آب اعزام قطار جهت جابجایی مسافران در مترو رفع مشکل پنج ساله واگن‌های مترو رقابت هیئت مدیره پرسپولیس با استقلال کشف داروی جدید برای سرطان ریه

4

«ملی پلاس» پلتفرمی بی‌نظیر برای ورود به دنیای نوین بانکداری

  • کد خبر : 50161
  • 25 بهمن 1399 - 17:30
«ملی پلاس» پلتفرمی بی‌نظیر برای ورود به دنیای نوین بانکداری
شعبه‌ای توسط بانک ملی ایران افتتاح شد که در آن از پول فیزیکی خبری نیست و مطابق روال معمول سایر شعب، در آن دریافت و پرداخت وجه نقد صورت نمی‌گیرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، «ملی پلاس» که در پی تحقیق و پژوهش دو ساله بانک ملی ایران به وجود آمد، به معنی واقعی کلمه، تحقق یک ایده آینده نگر، فراتر از مرزهای جغرافیایی و تبلور بانکداری آینده است، تا آنجا که موسسه «مکنزی» به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مشاور مدیریت جهانی در تحقیقات و بررسی های اخیر خود، مدل شعبی نظیر «ملی پلاس» را به عنوان ایده نهایی بانکداری آینده معرفی نموده است.

بارها در ارزیابی از نظام بانکی کشورهای توسعه یافته، گفته شده بود که «بانک» تقریبا از محل تبادل پول خارج شده است. نظام بانکی کشورمان نیز سالها به دنبال کاهش نقل و انتقال وجه نقد و جایگزین کردن آن با تراکنش های غیرحضوری بود که این خواسته تا حد زیادی با استقرار تجهیزات الکترونیک و سامانه های دیجیتال محقق شد. اپلیکیشن های موبایلی نیز بر سرعت این روند افزود و اکنون حجم گسترده ای از تراکنش های بانکی در کشور به صورت غیرحضوری انجام می شود.

در چنین شرایطی، لازم بود خدمات بانکداری حضوری نیز به جایگاه رفیع تری صعود کند که همانا ارائه راهکارهای اقتصادی، مشاوره های بنیادی و راه حل های اندیشمندانه برای حل مسائل پولی و بانکی است.

«ملی پلاس» این آرزو را برآورده کرد و در محیطی امن، پذیرای جوانان، فرهیختگان، فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارهایی است که به دنبال بهترین راه برای اخذ مشاوره، انجام امور بانکی و همچنین کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال در کشورند.

شعبه جدید بانک ملی ایران را می توان مرکزی «جوان محور» دانست، چرا که محیط آن متناسب با نیازهای نسل جوان، آرام، دنج و در عین حال پویا و شکیل طراحی شده است و در یک جمله می توان «ملی پلاس» را تکنولوژی محور، جوان محور و مشاوره محور تعریف نمود.

طی یک ماه گذشته از راه اندازی این شعبه، تعداد قابل توجهی از جوانان، دانشجویان و کارآفرینان پس از بازدید از این مکان، ضمن ارائه بازخوردهای بسیار قابل توجه در فضای مجازی، تجربه منحصر به فرد خود از حضور در این شعبه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند و این نشان دهنده نتیجه گیری مطلوب از یک اقدام موثر است.

در این شعبه از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه بانکداری استفاده شده و مشتریان گرامی با حضور در این شعبه در حداقل زمان و با کمترین میزان خطا می توانند امور بانکی خود را انجام داده و خاطره یک روز خوب همراه با آرامش را برای خود رقم زنند.

پیداست که «ملی پلاس» در آینده نزدیک تحولی اساسی در کیفیت مشتری مداری و ارائه خدمات حضوری در شبکه بانکی کشور به وجود خواهد آورد.

«ملی پلاس» در عین حال که نوستالژی حضور فیزیکی در شعبه را برای مشتری تداعی می کند، امکان دریافت مشاوره های کارشناسی از طریق متخصصان خلاق را برای فعالان اقتصادی فراهم می کند. در حقیقت این شعبه ثمره اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران و جلوه تازه ای از عمل در راستای شعار استراتژیک بانک یعنی «سازمان یادگیرنده و نوآور» است. این مرکز با ارائه راهکارهای جدید و توسعه یافته، سطح این اعتماد را افزایش خواهد داد و مشتری را به دنیای جدیدی از تلفیق علم، تکنولوژی، سرعت و دقت زیر یک سقف دعوت می کند.

شعب «ملی پلاس» با هدف کمک به توسعه زیرساخت های مدرن بانکی و نیز ارائه تصویری تازه از خدمات واقعی بانک در دنیای جدید، به مرور افزایش خواهند یافت و مراکز بزرگ و صنعتی کشور را تحت پوشش قرار خواهند داد. امید است که این پلتفرم، در همه نظام بانکی کشور عمومیت پیدا کند و در آینده نزدیک، بانکداری حضوری در سرزمین عزیزمان به جایگاه متعالی نائل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=50161
  • 74 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.