تاریخ : پنجشنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

«شهید جمهور»؛ شخصیتی که در تاریخ ثبت شد آغاز طرح حذف کارت‌های بانکی حیرت انگیزترین باغ‌های تهران جهش و تحول صنعت نفت در دولت سیزدهم ابلاغ مصوبه استمرار اجرای طرح کالابرگ در سال ۱۴۰۳ تصویب افزایش ۳۰ درصدی بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران افزایش سرعت تکمیل پروژه‌های شهری تاثیر دهانشویه چای سبز در مقابله با بیماری لثه کنترل نوسان قیمت مسکن با اجرای قانون ساماندهی بازار مسکن اثر تعطیلی شنبه‌ها بر دخل و خرج دولت اتمام ذخایر سنگ آهن تا ۱۹ سال آینده خانه تیمورتاش جاذبه‌ توریستی تهران ضرورت اصلاح قوانین برای کنترل مازاد فولاد کشور ضرورت تسهیل صادرات فولاد برنامه‌های مهم شهرداری تهران در حوزه مسکن و معیشت اعلام نرخنامه محصولات غذایی منجمد نیمه‌آماده حمایت‌های رئیس جمهور باعث انعقاد قرارداد شهرداری تهران با چین رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری در دولت شهید رئیسی ۴ راه طبیعی برای بهبود حافظه لیست خرید پرستاره نکونام برای استقلال تسویه کامل بدهی‌های داخلی و خارجی اعلام زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان قیمت اجاره‌بهای مسکن در مناطق مختلف تهران جزئیات پایان مدت زمان ریاست مجلس ضرورت توجه نهادهای مسئول به مشکلات فولاد ضرورت تغییر سیاست قیمت‌گذاری فولاد موافقت مجلس با ۳ ساله شدن دوره هفتم شوراهای شهر استمرار رکود در صنعت فولاد کشور جزئیات نام‌گذاری بزرگراهی به نام خیابان آیت‌الله رئیسی در پایتخت تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها بهترین زمان برای نوشیدن آب اعزام قطار جهت جابجایی مسافران در مترو رفع مشکل پنج ساله واگن‌های مترو رقابت هیئت مدیره پرسپولیس با استقلال کشف داروی جدید برای سرطان ریه

6

رونمایی از سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان

  • کد خبر : 49898
  • 21 بهمن 1399 - 15:21
رونمایی از سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، علی عادل عابدی‌نژاد مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، اظهار داشت: در گذشته بیمه‌شدگان به صورت تلفنی یا با مراجعه به ادارات کل سازمان بیمه سلامت شکایات خود را مطرح می‌کردند که برای انسجام بخشی و رسیدگی دقیق به این موضوع از سه ماه گذشته سامانه جامع رسیدگی به شکایات به صورت پایلوت در سه استان تهران، گیلان و مرکزی آغاز شد که پس از رفع نواقص، بازخوردها و آموزش کارشناسان مرتبط رسیدگی به شکایات ادارات کل استانی، در اسفند ماه رونمایی خواهد شد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه‌شدگان علاوه بر این سامانه می‌توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ نیز شکایات خود را اعلام کنند که به محض وصول شکایات به واحدهای مربوطه ارجاع شده و رسیدگی‌های لازم انجام می‌شود.

عابدی‎نژاد با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۷۲۳ شکایت مردمی از سوی اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران رسیدگی شده است، بیان کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات مطرح شده در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد تا راهکارهای لازم برای کاهش و رفع مشکلات به واحدهای مربوطه ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان علاوه بر رسیدگی به شکایات ادارات کل و ستاد، شکایات مرتبط با سایر شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت آتیه‌سازان حافظ را نیز پیگیری می‌کند تا در نهایت با این اقدامات شاهد کاهش مشکلات و شکایات باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=49898
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.