تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری سیزدهمین پیروزی فصل از آن استقلال کسب سهمیه آسیا توسط استقلال و پرسپولیس تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده

8

دستگیری ۱۴۶ نفر از اوباش پایتخت

  • کد خبر : 45652
  • 21 آبان 1399 - 15:25
دستگیری ۱۴۶ نفر از اوباش پایتخت
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، عنوان کرد: ششمین مرحله از طرح اقتدار از سوی پلیس امنیت و با همکاری دیگر بخش ها در پلیس به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح، شرارت، قدرت نمایی و ... کرده بود دستگیر شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، گفت: ششمین مرحله از طرح اقتدار از سوی پلیس امنیت و با همکاری دیگر بخش ها در پلیس به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح، شرارت، قدرت نمایی و … کرده بود دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در قالب ۱۳۱ باند فعالیت داشتند. منظور از باند گروه هایی است که بیشتر از دو نفر از اوباش در آن با هم حضور داشتند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد:  ۵۲ نفر از دستگیرشدگان از اوباش گران و ۷۸ نفر به دلیل مزاحمت بالای نوامیس بازداشت شده اند. همچنین سه نفر نیز که اقدام به حمل سلاح کرده بودند دستگیر شدند.

به گفته سردار رحیمی در مجموع از افراد دستگیر شده هفت قبضه سلاح گرم، ۳۰ فقره سلاح سرد و ۱۳ درستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است. همچنین ۲۴ واحد صنفی نیز که به محل و پاتوقی برای حضور اوباش بدل شده بودند پلمب شد. این موارد شامل برخی از باشگاه های بدنسازی، قهوه خانه ها و … بود.

وی همچنین اظهار کرد: پلیس در فضای مجازی نیز بر عملکرد اراذل و اوباش اشراف و نظارت دارد به طوری که ۱۲۰ تارنما که اقدام به انتشار فیلم و تصاویر و مطالب مرتبط با اراذل و اوباش کرده بوده و آن را ترویج می دادند شناسایی شده اند که ۳۵ مورد فعالیت‌شان مجرمانه بود و ۹ مورد نیز مسدود شد. همچنین پنج نفر از گردانندگان این فضاها نیز دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت  ۵۷ محله و مکان نیز که به محلی برای تردد و حضور اراذل و اوباش بدل شده بود در این مرحله از طرح اقتدار، پاکسازی شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: برخی وبسایت ها که مدیریت شان در داخل کشور نیز قرار دارد تخلفات متعدد و مکرری دارند و اموال مسروقه و بعضا حتی مسائل ضد اخلاقی نیز در آنها وجود دارد که باید با اینها برخورد شود. شکایت مردم نیز در این زمینه زیاد شده است. ما از مردم می خواهیم که در این زمینه شکایت خود را ثبت کنند و در بحث موارد مسروقه پلیس آگاهی و در بحث موارد اخلاقی پلیست امنیت ورود می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=45652
  • 55 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.