تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ویدئو / سه روش مرسوم فیلترینگ چیست؟ کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس

13

فعالیت رسمی کسب و کارهای خانگی آنلاین در محلات قلب تهران

  • کد خبر : 42897
  • 01 مهر 1399 - 11:57
فعالیت رسمی کسب و کارهای خانگی آنلاین در محلات قلب تهران
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۲ اعلام کرد: فعالیت رسمی کسب‌و‌کارهای خانگی آنلاین در محلات قلب تهران به منظور توانمندسازی جامعه محلی آغاز شد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مصطفی حسینی کومله ضمن اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۱۲ و دفتر توسعه محله‌ای در محلات ایران، آبشار و دروازه‌ شمیران که به عنوان پایلوت انتخاب شده‌اند، اقدام به راه‌اندازی پویش #من_پشتیبان_من کرده‌اند تا به این ترتیب از کسب‌وکارهای خانگی آنلاین حمایت کنند.

▫️وی توانمندسازی، استقلال مالی و گسترش کسب‌وکار را از محورهای راه‌اندازی این پویش برشمرد و افزود: این اقدام پس از شناسایی فعالان حوزه کسب‌وکارهای خانگی و کوچک در محلات یادشده و با هدف تحقق اهداف مرتبط با شهر هوشمند صورت گرفت.

▫️حسینی ضمن ابراز امیدواری از اینکه این طرح بتواند با هدف قراردادن محلات کم‌برخوردار قلب تهران، موجبات افزایش فرصت‌های شغلی و تأمین نیازهای معیشتی خانوارها را با استفاده از ظرفیت‌های بازاریابی اینترنتی فراهم آورد اظهار داشت: در این پویش، دفتر توسعه محلی و مجموعه دانش‌بنیان ذوق، آموزش مهارت‌های مرتبط با بازاریابی اینترنتی، طراحی لوگو، برندینگ و راه‌اندازی پلتفرم و سایت فروش کسب‌و‌کارها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

▫️وی با یادآوری این نکته که این طرح تأثیر به‌سزایی به‌ویژه در گسترش مارکتینگ، بازاریابی و عرضه محصولات تولیدی توسط این زنان خواهد داشت، در تشریح مراحل تحقق این اقدام افزود: مرحله اول، شناسایی کارآفرینان محلی فعال در محدوده مورد نظر، دوم، گسترش گروه ذی‌نفعان محلی، سوم، توانمندی اقتصادی و اجتماعی جامعه محلی و در پایان تشکیل کارگروه ویژه کارآفرینان بوده که خروجی فعالیت‌های انجام‌گرفته در هر مرحله، توسط کارشناسان تحلیل و بررسی شده است.

▫️معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه با تأکید بر شرایط بحران کنونی ناشی از ویروس کووید ۱۹ که بسیاری کسب‌وکارهای سنتی را با مشکل روبه‌رو کرده، راه‌اندازی چنین پویش‌هایی را برای حفظ سلامت جامعه و ارتقای وضعیت معشیت زنان سرپرست خانوار ضروری دانست و گفت: طی یک دوره پنج ماهه این زنان توانستند با اتکا بر آموزش‌های انجام‌شده و توان ذاتی خود تغییرات اساسی در عرضه محصولات شامل بسته‌بندی، گسترش فضای عرضه، تبلیغات بهینه، جلب اعتماد مخاطب و نهایتاً فروش محصولات خود بدهند.

▫️گفتنی است پویش_من_پشتیبان_من از دی‌ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در بستر فضای مجازی آغاز کرد و تابه‌امروز توانسته تعدادی از زنان سرپرست خانوار را حمایت کند. مطالعات آسیب‌شناسی این پویش نشان می‌دهد عمده طرح‌های پیشین با عنوان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، تمرکز زیادی بر بخش تولید محصولات توسط این بانوان داشته و بزرگ‌ترین ضعف آنها نیز کم‌توجهی به حوزه عرضه و فروش محصولات بوده است؛ به‌ همین دلیل این پویش با همکاری فروشگاه استارت‌آپی «حجره ذوق» با محوریت تسهیل در عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار، فعالیت خود را با آموزش بازاریابی و مارکتینگ به آنها آغاز کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42897
  • 90 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.