تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه ضرورت احداث محل جدید برای دفن زباله در تهران بهره‌برداری از۴۰ بازار جدید تره‌بار در تهران تا پایان سال جاری تورم شدید حاصل محاسبه نرخ ارز صادراتی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها تغییر رنگ پل طبیعت جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی باغی با ۱۱ قنات در تهران برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد ارائه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده معرفی باغ دلگشا خوی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران

2

بازی بهتر استقلال روی زمین

  • کد خبر : 42847
  • 31 شهریور 1399 - 12:42
بازی بهتر استقلال روی زمین
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان‌کرد: استقلال روی زمین بهتر بازی می‌کند و این را در نیمه دوم نشان داد و با استفاده از همین ترفند به گل رسید.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در خصوص تساوی آبی‌پوشان مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار‌کرد: نیمه اول استقلال بسیار پراشتباه بود و فاصله خط دفاع با خط دفاع بسیار زیاد بود. دیاباته و قایدی باهم هماهنگ نبودند. الشرطه هم می‌توانست با ناهماهنگی‌های استقلال چند گل بزنند اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد چون با آمدن مطهری و علی کریمی، بازی به دست استقلال افتاد و خیلی راحت دفاع‌های آن‌ها را تحت فشار قرار دادند.

وی تصریح‌کرد:‌ ارسلان مطهری بازیکنی است که خودش را خیلی خوب با استقلال وفق داد و می‌شود به عنوان یار ثابت از آن استفاده کرد. در نیمه دوم مهاجمان استقلال توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و کیفیت بهتری از خودشان ارائه دادند. استقلال روی زمین بهتر بازی می‌کند و این را در نیمه دوم نشان داد و با استفاده از همین ترفند به گل رسید.

به گفته پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مقاطعی که ما محکوم به پیروزی هستیم،‌ چرا ما نباید جلو بازی کنیم؟ به نظر من فاصله‌ها در خطوط دفاعی و میانی زیاد است. هافبک‌های ما شوت‌زن نیستند. در حال حاضر در فوتبال جهان خیلی از گل‌ها توسط هافبک‌ها و از طریق شوت‌های از راه دور زده می‌شود اما در فوتبال ایران این مساله کم دیده می‌شود.

مراغه‌چیان درباره عملکرد علی کریمی نیز توضیح‌داد: علی کریمی بازیکن خوبی است اما در شرایطی که من می‌خواستم، عملکرد ایده‌آلی نداشت. این علی کریمی در این بازی، آن علی کریمی همیشگی نبود. در عوض مطهری که همراه کریمی به میدان آمد، بازیکنی است که در دفاع می‌آید و به حمله خود را اضافه می‌کند و می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وی درباره عملکرد مجید نامجو مطلق به عنوان سرمربی استقلال گفت: نامجومطلق مربی خوبی است و من به ایشان اعتقاد دارم. تیم او اگر مثل نیمه دوم در نیمه اول بازی می‌کرد، شاید شرایط بازی بسیار متفاوت بود اما استقلال در نیمه اول اصلا عملکرد خوبی نداشت.

مراغه‌چیان در پایان به مصاف استقلال با الاهلی عربستان به عنوان بازی پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اشاره و خاطرنشان‌کرد: بازی خیلی سختی است و ما باید برای پیروزی بجنگیم. ما باید انگیزه پیروزی داشته باشیم. آدم باید روحیه برد را داشته باشد اما تیم حریف بسیار قوی است و باید سنجیده جلوی الاهلی بازی کرد و امیدوارم که استقلال عملکرد موفقیت‌آمیزی در این مسابقه داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42847
  • 38 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.