تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت اجاره‌بهای مسکن در مناطق مختلف تهران جزئیات پایان مدت زمان ریاست مجلس ضرورت توجه نهادهای مسئول به مشکلات فولاد ضرورت تغییر سیاست قیمت‌گذاری فولاد استمرار رکود در صنعت فولاد کشور تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها بهترین زمان برای نوشیدن آب اعزام قطار جهت جابجایی مسافران در مترو رفع مشکل پنج ساله واگن‌های مترو رقابت هیئت مدیره پرسپولیس با استقلال کشف داروی جدید برای سرطان ریه ضرورت توقف اقدامات دستوری توسط دولت در صنعت فولاد شارژ سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر در کارت‌های سوخت انحلال شرکت «یادمان سازه» شهرداری تهران تغییر نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تصویب تغییر نام ۱۸ معبر در پایتخت جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ضرورت تعیین هرچه سریعتر زمان انتخابات تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ۲ خرداد ضرورت مدیریت مصرف انرژی در تولید مجتمع‌های پتروشیمی خسارت ۷۲ میلیارد دلاری دولت‌ها به گاز کشور نرخ حامل‌های انرژی عامل رکود صنعت فولاد ضرورت بروزرسانی قوانین برای کنترل مازاد فولاد کشور برگزاری امتحانات نهایی از ۵ خردادماه تاثیر ورزش بر سلول‌های ایمنی حامی عملکرد مغز اعلام زمان انتخابات شوراهای شهر توسط مجلس آینده تاثیر پروتئین‌های بیماری آلزایمر بر رشد سلول‌های عصبی اعلام برنامه جدید ۳ هفته پایانی لیگ برتر تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری به مدت ۷ روز جزئیات ساعات فعالیت موزه‌ها در پی شهادت رئیس‌جمهور اعلام رسمی محرومیت مهدی هاشمی نسب اعلام زمان دقیق واریز یارانه‌ها تمدید قراردادهای اجاره تنها معاملات بازار مسکن احتمال افزایش خاموشی صنایع در تابستان تاخیر برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان

4

جز پرواز قطری پروازی به داخل نداریم

  • کد خبر : 42446
  • 25 شهریور 1399 - 12:27
جز پرواز قطری پروازی به داخل نداریم
رئیس فدراسیون هندبال بیان‌کرد: الان در خصوص بازی خارجی نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم. در حال حاضر شرایط به شکلی است که جز پرواز قطری پروازی به داخل نداریم.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه این اردو در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون تمرینات تیم جوانان و سطح آمادگی آنها به ادائه توضیح پرداخت و اظهار‌کرد: اکثر بازیکنان ما از هفته‌های قبل در قالب تیم‌های باشگاهی تمرینات خود را شروع کرده‌اند. باشگاه‌ها برای شروع تمرینات داخلی خود زودتر مجوز گرفته بودند. به همین دلیل بازیکنان مشکل خاصی در آمادگی جسمانی نداشتند.

وی تصریح‌کرد: قطعاً این شش ماه تعویق بر روی سطح آمادگی تیم اثر داشته است. ما بعد از سال‌ها با برنامه ریزی اردوهای خود را خیلی زود شروع کردیم. می‌شود گفت تقریباً یک سال و خورده‌ای زودتر از مسابقات قهرمانی آسیا شروع کردیم و متأسفانه این شش هفت ماه هم در روند کار ما خلل ایجاد کرده هم هماهنگی بین بچه‌ها و بازیکنان و اردوها به وجود آورده است. ما اطلاع داریم که چین، کره، قطر و ژاپن زودتر از ما کار را شروع کرده‌اند و ما هم همه تلاش کردیم که مجوز بگیریم اما در نهایت هفته قبل این مجوزها صادر شد.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص رقبای اصلی تیم جوانان و انتظاراتی که از نتیجه تیم در این بازی‌ها دارد، نیز بیان کرد: رقیبان اصلی ما در این مسابقات قطعاً تیم‌های قطر، ژاپن، بحرین، کره جنوبی و عربستان هستند. البته تایپه هم در مسابقات نوجوانان دوره قبل که الان وارد رده سنی به جوانان شده‌اند درخشیده و به مسابقات جهانی رفته‌اند. رقابت در آسیا و در رده‌های پایه سخت‌تر و فشرده‌تر از بزرگسالان است.

پاکدل در پاسخ به پرسشی پیرامون اینکه «چه روندی برای دریافت مجوز برگزاری اردوها و مسابقات طی کرده‌اید؟»، هم گفت: بعضی از رقبای ما زودتر از ما کار را شروع کرده‌اند و ما هم به دنبال آن از ماه‌ها قبل مکاتبه و مذاکره کردیم که زودتر مجوز برگزاری اردوها را بدهند. هم شرایط خاص بود هم دوستان در ستاد کرونا در ورزش به این نتیجه رسیده بودند که هندبال جزو رشته‌های پر برخورد است و مجوز صادر نمی‌کردند.

وی ادامه‌داد: جلساتی داشتیم و توضیحات دادیم. از فدراسیون جهانی هم خواستیم پروتکلی را که برای مسابقات قهرمانی جهان در مصر که در چند ماه آینده برگزار خواهد شد را به ما هم بدهد آن را ترجمه و تکمیل کردیم و فرم‌هایی هم توسط کمیته پزشکی فدراسیون تهیه کردیم. اینها را به فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت ارائه دادیم و در نهایت با همکاری و پیگیری دکتر علی نژاد و فدراسیون پزشکی ورزشی متقاعد شدند که مجوز برگزاری اردو بر طبق نظرات و پروتکل‌های آنها صادر شود و هم لیگ برتر خانم‌ها و آقایان برگزار شود.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «بازیکنان صحبت از بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی می‌کنند آیا برنامه‌ای برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی دارید یا خیر؟»، توضیح‌داد: الان در خصوص بازی خارجی نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم. در حال حاضر شرایط به شکلی است که جز پرواز قطری پروازی به داخل نداریم در واقع ما به بیرون هم پرواز نداریم. در حال پیگیری هستیم و با این وضعیت هنوز به نتیجه‌ای پیرامون این مسئله نرسیده‌ایم.

پاکدل در پایان خاطرنشان‌کرد: در کنار آن هزینه‌های بلیط هم اگر به این صورت باشد که حتی روز دوشنبه در جلسه‌ای هم در هیأت رئیسه مجلس همراه با اعضا و رئیس کمیته ورزش مجلس در خصوص مشکلات فدراسیون‌ها و ورزش عنوان کردیم که اگر شرایط به این شکل باشد بقای رشته‌های ورزشی و فدراسیون‌ها میسر نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42446
  • 27 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.