تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت از اولویت‌های مدیریت شهری احتمال وقوع سیل در تهران تخفیف خوراک برای تولیدکننده‌های بنزین از متانول افزایش صادرات تجهیزات نفتی ایران به ۷ میلیارد یورو تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز جزئیات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس‌های برقی برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو طرحی برای اخذ مالیات از دلال‌ها کاهش مرادات اقتصادی با تعطیلی پنجشنبه‌ها انتقاد از خام فروشی در صنعت فولاد خطر افزایش شیوع «آسم» با مصرف غذاهای فرآوری‌شده ارایه گزارش‌های مالی نمایانگر نظارت و شفافیت در شورا انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا

16

۴ گام برای ارتقای رضایتمندی شهروندان از میادین میوه و تره بار

  • کد خبر : 25382
  • 28 دی 1398 - 12:09

در سازمان مدیریت میادین، تلاش کردیم تا با تعیین این اهداف و تدوین برنامه‌های لازم برای عملیاتی شدن برنامه‌های راهبردی، در جهت ارتقای رضایتمندی شهروندان به عنوان هدف نهایی این سازمان حرکت کنیم. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه یک سازمان برای اینکه بتواند کارکردهای […]

میادین

در سازمان مدیریت میادین، تلاش کردیم تا با تعیین این اهداف و تدوین برنامه‌های لازم برای عملیاتی شدن برنامه‌های راهبردی، در جهت ارتقای رضایتمندی شهروندان به عنوان هدف نهایی این سازمان حرکت کنیم.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه یک سازمان برای اینکه بتواند کارکردهای خود را به درستی انجام دهد و از اجرای صحیح آن اطمینان یابد، لازم است برخی اصول را به عنوان اهداف راهبردی خود تعیین کرده و تحقق آنها را با جدیت دنبال کند، گفت: در سازمان مدیریت میادین، تلاش کرده‌ایم تا با تعیین این اهداف و تدوین برنامه‌های لازم برای عملیاتی شدن این برنامه‌ها، در جهت ارتقای رضایتمندی مشتریان به عنوان هدف نهایی این سازمان حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با تاکید بر اینکه «شفافیت»، یکی از محوری‌ترین این اصول است، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این اصل محوری را با جدیت دنبال کنیم، چنانچه حتی جلسات مزایده‌ها و مناقصه‌های خود را نیز از آبان ماه سال جاری به صورت آنلاین و به نحوی که عموم شهروندان، امکان مشاهده پخش زنده آن را از طریق سایت سازمان داشته باشند، برگزار می‌کنیم و تا کنون ۷ دوره از مزایده‌های سازمان به صورت برخط و مستقیم، برگزار و پخش شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به «عدالت» به عنوان یک شاخص مهم در جهت جلب رضایت شهروندان و اطمینان از انجام درست کارکردهای یک سازمان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد شاخصه عدالت در چارچوب کارکرد سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، توزیع عادلانه ۲۴۳ میدان و بازارها میوه و تره بار در ۲۲ منطقه شهر تهران و دسترسی آسان و راحت شهروندان به این بازارهاست و البته بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده، در صدد توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات پرجمعیت و فاقد بازار هستیم.

راد به «پاسخگویی» به عنوان دیگر شاخصه مهم رضایتمندی شهروندان، اشاره و تصریح کرد: علاوه بر نظارت‌های مستمر و منظم بر عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره بار، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با رصد روزانه رسانه‌های مختلف و پاسخگویی به پیام‌های مردمی و پیگیری موضوعات مطروحه از سوی مردم، خود را ملزم می‌داند تا پاسخگوی مطالبات شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه امروزه «اثربخشی و کارآیی» به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های قابل سنجش برای تعیین درستی یا نادرستی کارکردهای یک سازمان مطرح است، تاکید کرد: رضایتمندی مراجعه‌کنندگان از یک سازمان، ناشی از کارآیی و اثربخشی آن مجموعه است و در این زمینه، علاوه بر اذعان نهادهای نظارتی خارج از مدیریت شهری، آمارهای موجود حاکی از رضایت ۸۱ درصدی شهروندان از قیمت و کیفیت محصولات و رضایت ۹۳ درصدی آنها از برخورد مناسب کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار با شهروندان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهروندان، صاحبان اصلی شهر هستند، خاطرنشان کرد: بر این باوریم که تلاش برای تحقق این اهداف، می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی شهروندان از خدماتی شود که توسط سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ارائه می‌شود و البته همه این اصول و گام‌ها، زمانی ارزشمند است که در چارچوب و ذیل قانون‌مندی و قانون‌مداری رخ دهد. از این رو، رعایت قانون را نه یک اصل بلکه یک پیش‌فرض مسلم می‌دانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=25382
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.