تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

4

افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه

  • کد خبر : 18748
  • 10 شهریور 1398 - 19:22

بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، […]

https://ofoghtehran.ir

بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره به همراه عباس شفیعی عضو هیات مدیره و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک در بازدید از این مرکز مستقر در اداره کل نظام های پرداخت بانک، بر لزوم تکمیل زیرساخت های لازم در مرکز ارتباطات مردمی جهت کاهش زمان انتظار پاسخ به مشتریان تا حد امکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به نیاز اساسی به پاسخگویی سریع و رفع ابهامات پیرامون سامانه های بانک انجام شده است، گفت: انتظار می رود اداره کل نظام های پرداخت ضمن بررسی و تحلیل دلایل تماس های مشتریان نسبت به رفع ابهامات و ایرادات موجود در سیستم از طریق ادارات ذیربط به صورت ریشه ای اقدام کند.

شاهباز تصریح کرد: البته تعداد استاندارد پاسخ دهی در مرکز ارتباطات مردمی نیز باید رعایت شود تا بتوانیم رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، چرا که هیچ اقدامی بالاتر از کسب رضایت مشتری نیست.

رییس اداره کل نظام های پرداخت بانک نیز ابراز کرد: این اقدام با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای پاسخگویی مناسب و تسریع در رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک انجام شده است.
محمد نجف زاده گفت: کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک برخوردارند و از طریق شماره تماس مرکز ارتباط مردمی ۶۴۱۴۰ ۰۲۱ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و کارکنان شعب خواهند بود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از بخش های مختلف اداره کل نظام های پرداخت بازدید کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=18748
  • 48 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.