تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اعلام زمان دقیق واریز یارانه‌ها تمدید قراردادهای اجاره تنها معاملات بازار مسکن احتمال افزایش خاموشی صنایع در تابستان تاخیر برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعتقاد به ناکارآمدی زاکانی در شهرداری تهران استفاده قانون تامین مالی تولید از ظرفیت بازار سرمایه صادرات دغدغه تولیدکنندگان فولاد اتمام ذخایر سنگ آهن تا ۱۹ سال آینده احیای ظرفیت‌های گردشگری در دولت سیزدهم ضرورت اجرای سریع همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ دریافت کارت آزمون از طریق پنجره ملی خدمات دولت سیستم ایمنی انسان‌ تحت تاثیر سلامت خواب توصیه‌های طب ایرانی برای آلرژی‌های فصل بهار شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت ضرورت مکان‌یابی محل جدیدی برای مدیریت پسماند تهران افتتاح دهمین یاورشهر برای بانوان رونمایی از «اسطرلاب» دوره سلجوقی در موزه شهر قزوین محرومیت ستاره پرسپولیس شمارش معکوس برای چند سورپرایز در استقلال معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد

4

افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان در این حوزه

  • کد خبر : 18748
  • 10 شهریور 1398 - 19:22

بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، […]

https://ofoghtehran.ir

بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره به همراه عباس شفیعی عضو هیات مدیره و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک در بازدید از این مرکز مستقر در اداره کل نظام های پرداخت بانک، بر لزوم تکمیل زیرساخت های لازم در مرکز ارتباطات مردمی جهت کاهش زمان انتظار پاسخ به مشتریان تا حد امکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به نیاز اساسی به پاسخگویی سریع و رفع ابهامات پیرامون سامانه های بانک انجام شده است، گفت: انتظار می رود اداره کل نظام های پرداخت ضمن بررسی و تحلیل دلایل تماس های مشتریان نسبت به رفع ابهامات و ایرادات موجود در سیستم از طریق ادارات ذیربط به صورت ریشه ای اقدام کند.

شاهباز تصریح کرد: البته تعداد استاندارد پاسخ دهی در مرکز ارتباطات مردمی نیز باید رعایت شود تا بتوانیم رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، چرا که هیچ اقدامی بالاتر از کسب رضایت مشتری نیست.

رییس اداره کل نظام های پرداخت بانک نیز ابراز کرد: این اقدام با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای پاسخگویی مناسب و تسریع در رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک انجام شده است.
محمد نجف زاده گفت: کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک برخوردارند و از طریق شماره تماس مرکز ارتباط مردمی ۶۴۱۴۰ ۰۲۱ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و کارکنان شعب خواهند بود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از بخش های مختلف اداره کل نظام های پرداخت بازدید کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=18748
  • 55 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.