تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

1

اجرای طرح شاتل سرویس در پایتخت

  • کد خبر : 137638
  • 21 دی 1402 - 11:46
اجرای طرح شاتل سرویس در پایتخت
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: طرح شاتل طرحی است که برای اولین بار در تهران در حال پیاده سازی و اجراست تا بر مبنای تقاضا به مردم سرویس بدهیم.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ محسن هرمزی درباره اجرای طرح شاتل سرویس در پایتخت گفت: طرح شاتل طرحی است که برای اولین بار در تهران در حال پیاده سازی و اجراست. قرار است تا در این طرح بر مبنای تقاضا به مردم سرویس بدهیم.

وی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر مشکلاتی دارد که درصدد حل آن هستیم، عنوان کرد: تاکنون استقبال شهروندان از شاتل سرویس خوب بوده و موفق عمل کرده است. با این حال هنوز با آن شرایط ایده‌آل مدنظر کمی فاصله دارد.

معاون شهردار تهران درباره المان‌هایی که منجر به خدمات دهی بهتر این طرح می‌شود، گفت: تعداد سرویس‌هایی که باید طی یک روز انجام بشود از مهمترین این موارد است. در حال بررسی این مسئله هستیم تا به توافقاتی برسیم که همه ظرفیت ون‌های درنظر گرفته شده را وارد این طرح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این کار اگر صورت بگیرد به هدف مورد نظر می‌رسیم. باید تمام ۱۹۰ دستگاه ون برقی که برای شاتل سرویس در نظر گرفته‌ایم را به مدار وارد کنیم.

هرمزی در پایان بیان کرد: فعلا پایانه ونک پایلوت این طرح است اما اگر تمام ظرفیت را وارد خطوط کنیم پایانه‌های دیگر نیز به این طرح می‌پیوندند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=137638
  • 127 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.