تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ظهور بیماری‌های ویروسی و عفونی بعد از مصرف توت فرنگی افزایش تدریجی ایستگاه‌های شارژ تاکسی‌های برقی در پایتخت قرارداد شهرداری با چین از بهترین قراردادهای تاریخ کشور آخرین قیمت آپارتمان‌های ۴۰ متری در مناطق مختلف پایتخت جزئیات برداشت ماهانه مالیات از حقوق کارمندان انتظار بی‌جواب تولیدکنندگان از وزیر صمت افزایش ۶ برابری هزینه برق فولادسازان افزایش صادرات معدن و صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار بررسی مجدد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بهره‌برداری از ۱۵ طرح پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ توصیه‌های برای کاهش علایم حساسیت فصلی افتتاح ۴ بازار جدید تره‌بار در تهران ضرورت توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید شهردار تهران بر لزوم اتصال پایانه جدید شرق به شبکه مترو برگزاری نمایشگاه گل محلات به زودی اعلام مبلغ پاداش استقلالی‌ها تا قهرمانی بارش باران در تهران از بعد از ظهر فردا خبر خوب برای استقلال در آستانه بازی با فولاد تمدید قرارداد گازی ایران و عراق به مدت ۵ سال کمک شرکت‌های دانش بنیان در ساخت ۱۷ قطعه در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزایش مصرف روزانه بنزین به ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف روزانه ۷ میلیون بشکه نفت خام در ایران امضای تفاهم‌نامه ۸ میلیارد دلاری برای توسعه میادین مشترک گازی و نفتی تولید ۷۴.۳ میلیون تن محصول پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ رونمایی از سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت المثنی تشکیل کارگروه راهبردی پژوهش و فناوری در شرکت تأسیسات دریایی رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال

9

اضافه شدن بیش از ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران تا پایان سال

  • کد خبر : 131373
  • 02 آبان 1402 - 9:10
اضافه شدن بیش از ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران تا پایان سال
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: شهرداری تهران و شورای شهر تهران برنامه ریزی های مناسب را جهت گسترش حمل و نقل عمومی در سطح شهر تهران انجام داده است و تا پایان سال ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ سی امین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، جمعی از معتمدین و ذی نفعان اجتماعی منطقه، معاونین و شهرداران نواحی در سالن اجتماعات دفتر شهردار برگزار شد.

پس از این جلسه و بحث و گفت و گوها و نظرات کارشناسی که انجام شد، حجت الاسلام آقامیری به همراه سیفی و معاونین به مسجد المهدی واقع در محله باغ خزانه رفتند که این دیدار مردمی، یکصد و بیست و هشتمین ملاقات مردمی آقامیری با شهروندان مناطق مختلف شهر تهران بود.

طی این ملاقات، شهروندان مشکلات و مسائل خود را با این عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه و معاونین و برخی سازمان های خدمت رسان منطقه مطرح کردند و دستورات پیگیری آنها و اقدامات لازم در خصوص رفع مسائل مطرح شده، انجام شد.

حجت الاسلام آقامیری در خصوص این دیدار، گفت: به همراه شهردار منطقه ۱۷، سرکلانتری منطقه، عزیزانمان در اداره آب، برق و گاز منطقه در مسجد المهدی در خدمت مردم بودیم. طبق روال همیشگی این دیدارهای مردمی، مردم بعد از اقامه نماز مشکلات خود را مطرح کردند که بخشی از آنها به مسائل خدمات شهری مربوط می شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی از مسائل مطرح شده، در خصوص حمل و نقل عمومی بود، تصریح کرد: شهرداری تهران و شورای شهر تهران بر اساس سیاست گذاری انجام داده، دقیقاً این مشکل را به خوبی تشخیص داده و برنامه ریزی های مناسب را جهت گسترش حمل و نقل عمومی در سطح شهر تهران انجام داده است.

وی با اشاره به موضوع حمل و نقل عمومی در منطقه ۱۷، اظهار کرد: در این منطقه بحث ایستگاه های اتوبوس و کمبود اتوبوس مطرح است که با برنامه ریزی خوبی که در شهرداری تهران انجام گرفته و خریدهای خوبی که از شرکت های داخلی برای خرید اتوبوس انجام گرفته، ان شالله به مرور زمان و طی مدت یک سال این مشکل برطرف می شود.

آقامیری گفت: با شرکت هایی که در خصوص خرید اتوبوس قرارداد بسته شده و از مهرماه تحویل اتوبوس ها شروع شده و حدوداً تا خرداد یا شهریور سال آینده با برنامه ریزی مناسبی که در خصوص ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است؛ اتفاق خوبی خواهد افتد. نکته قابل ذکر این است که اتوبوس های نو که تحویل داه می شوند به صورت عادلانه در تمام مناطق شهرداری تهران و محلات سطح شهر تهران توزیع می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه، تصریح کرد: مسائل دیگری مثل شهرسازی در این ملاقات مردمی مطرح شد که معاون مربوط به آن پاسخ های لازم را ارائه کرد، در خصوص خدمات شهری نیز مسائلی مطرح شد که تذکرات لازم داده شد.

وی با اشاره به بحث اجرای آسفالت در سطح محلات منطقه ۱۷، تصریح کرد: اتفاق خوبی که سال گذشته در این منطقه افتاد، بحث اجرای آسفالت در سطح محلات بود که معادل ۹ سال اجرای آسفالت در سطح این منطقه بوده است و امید است این کار در حجم دو برابری امسال ادامه پیدا کند و طبق تقاضای مردم و اولویت بندی های لازم، اتفاق خوب دیگری رقم بخورد.

آقامیری در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر مشکلات مردم هستیم و از طریق همین مشکلات مطرح شده از سوی مردم است که می توان نقشه راهی برای خدمت رسانی خوب به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=131373
  • 72 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.