تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

9

اضافه شدن بیش از ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران تا پایان سال

  • کد خبر : 131373
  • 02 آبان 1402 - 9:10
اضافه شدن بیش از ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران تا پایان سال
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: شهرداری تهران و شورای شهر تهران برنامه ریزی های مناسب را جهت گسترش حمل و نقل عمومی در سطح شهر تهران انجام داده است و تا پایان سال ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ سی امین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، جمعی از معتمدین و ذی نفعان اجتماعی منطقه، معاونین و شهرداران نواحی در سالن اجتماعات دفتر شهردار برگزار شد.

پس از این جلسه و بحث و گفت و گوها و نظرات کارشناسی که انجام شد، حجت الاسلام آقامیری به همراه سیفی و معاونین به مسجد المهدی واقع در محله باغ خزانه رفتند که این دیدار مردمی، یکصد و بیست و هشتمین ملاقات مردمی آقامیری با شهروندان مناطق مختلف شهر تهران بود.

طی این ملاقات، شهروندان مشکلات و مسائل خود را با این عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه و معاونین و برخی سازمان های خدمت رسان منطقه مطرح کردند و دستورات پیگیری آنها و اقدامات لازم در خصوص رفع مسائل مطرح شده، انجام شد.

حجت الاسلام آقامیری در خصوص این دیدار، گفت: به همراه شهردار منطقه ۱۷، سرکلانتری منطقه، عزیزانمان در اداره آب، برق و گاز منطقه در مسجد المهدی در خدمت مردم بودیم. طبق روال همیشگی این دیدارهای مردمی، مردم بعد از اقامه نماز مشکلات خود را مطرح کردند که بخشی از آنها به مسائل خدمات شهری مربوط می شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی از مسائل مطرح شده، در خصوص حمل و نقل عمومی بود، تصریح کرد: شهرداری تهران و شورای شهر تهران بر اساس سیاست گذاری انجام داده، دقیقاً این مشکل را به خوبی تشخیص داده و برنامه ریزی های مناسب را جهت گسترش حمل و نقل عمومی در سطح شهر تهران انجام داده است.

وی با اشاره به موضوع حمل و نقل عمومی در منطقه ۱۷، اظهار کرد: در این منطقه بحث ایستگاه های اتوبوس و کمبود اتوبوس مطرح است که با برنامه ریزی خوبی که در شهرداری تهران انجام گرفته و خریدهای خوبی که از شرکت های داخلی برای خرید اتوبوس انجام گرفته، ان شالله به مرور زمان و طی مدت یک سال این مشکل برطرف می شود.

آقامیری گفت: با شرکت هایی که در خصوص خرید اتوبوس قرارداد بسته شده و از مهرماه تحویل اتوبوس ها شروع شده و حدوداً تا خرداد یا شهریور سال آینده با برنامه ریزی مناسبی که در خصوص ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است؛ اتفاق خوبی خواهد افتد. نکته قابل ذکر این است که اتوبوس های نو که تحویل داه می شوند به صورت عادلانه در تمام مناطق شهرداری تهران و محلات سطح شهر تهران توزیع می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه، تصریح کرد: مسائل دیگری مثل شهرسازی در این ملاقات مردمی مطرح شد که معاون مربوط به آن پاسخ های لازم را ارائه کرد، در خصوص خدمات شهری نیز مسائلی مطرح شد که تذکرات لازم داده شد.

وی با اشاره به بحث اجرای آسفالت در سطح محلات منطقه ۱۷، تصریح کرد: اتفاق خوبی که سال گذشته در این منطقه افتاد، بحث اجرای آسفالت در سطح محلات بود که معادل ۹ سال اجرای آسفالت در سطح این منطقه بوده است و امید است این کار در حجم دو برابری امسال ادامه پیدا کند و طبق تقاضای مردم و اولویت بندی های لازم، اتفاق خوب دیگری رقم بخورد.

آقامیری در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر مشکلات مردم هستیم و از طریق همین مشکلات مطرح شده از سوی مردم است که می توان نقشه راهی برای خدمت رسانی خوب به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=131373
  • 62 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.