تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

2

موهبتی در ارتباط بی واسطه با مشتریان تاکید کرد: حضور پرقدرت مدیران برای پاسخگویی به مشتری/ مشکل مشتری در کمترین زمان ممکن بررسی و رفع شود

  • کد خبر : 123981
  • 31 تیر 1402 - 14:25
موهبتی در ارتباط بی واسطه با مشتریان تاکید کرد: حضور پرقدرت مدیران برای پاسخگویی به مشتری/ مشکل مشتری در کمترین زمان ممکن بررسی و رفع شود
مدیرعامل و مدیران ارشد ستادی بیمه دی، طبق برنامه ریزی قبلی بطور مستقیم به تماس های تلفنی مشتریان و ذینفعان شرکت بیمه دی پاسخ گفتند.

به گزارش افق تهران، مهندس موهبتی به همراه معاونین و برخی از مدیران ستادی در محل دفتر مدیرعامل پاسخگوی تماس زیاندیدگان، بیمه گزاران و بیمه شدگان بودند.

بنا بر این گزارش؛ مدیر عامل بیمه دی در حاشیه این برنامه توجه ویژه به مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان و ذینفعان شرکت را از جمله اهداف مهم شرکت برشمرد و اهتمام تمامی ارکان شرکت بر پاسخگویی و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی را یکی از دو بال عملیاتی برنامه های شرکت معرفی کرد.

مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه امروزه نگهداشت مشتری و ارائه خدمات نوین و بر پایه تکنولوژی و فناوری می تواند زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت بیمه دی باشد؛ افزود: این مهم با حفظ بستر ارتباط با مشتری، شنیدن دغدغه های آنها و بهبود و پایش دستورالعمل های اجرایی به منصه ظهور خواهد رسید.

وی پیگیری و درخواست پاسخگویی را حق طبیعی مشتریان عنوان و بیان کرد: اینکه مشتری در میان ۳۸ شرکت فعال صنعت بیمه، شرکت بیمه دی را برای دریافت خدمات انتخاب کرده است باید برای مدیران و همکاران این شرکت موضوعی قابل اهمیت تلقی شود و حتی اگر در برخی موارد به سبب وجود موانع قانونی و بخشنامه های موجود در اسناد بالادستی امکان برآورده ساختن نیاز مشتری وجود نداشته باشد؛ باید مستقیم و بدون واسطه با او صحبت کرد و در جریان امور قرارش داد اهمیت و ارزش مشتری از نگاه سازمان باید برای او تبیین شود که این مهم قطعاً در نگاه مشتری اثر داشته و در وفاداریش به برند ما موثر خواهد بود.

مدیر عامل بیمه دی با تاکید بر اینکه از امروز باید قوی‌ تر و با شتاب بیشتری برای پاسخگویی به مشتری در صحنه حضور داشته باشیم از مدیران خود خواست: حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت تمامی موارد در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری نمایند و نتیجه توسط مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش به آنها ابلاغ کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=123981
  • 25 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.