تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

1

مظلوم‌ترین ورزشکاران در ایران

  • کد خبر : 119731
  • 19 خرداد 1402 - 10:49
مظلوم‌ترین ورزشکاران در ایران
سرمربی تیم ملی کاراته بیان کرد: ورزشکاران کاراته از مظلوم‌ترین ورزشکاران ایران هستند و مسئولان ورزش همان طور که از کاراته انتظار مدال در بازی‌های آسیایی را دارند از این رشته حمایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته درباره پایان سومین اردوی تیم ملی کاراته در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: سومین مرحله اردو پنجشنبه به پایان رسید و مرحله چهارم تمرینات نیز از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد. از آنجا که رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی روز ۳۰ خرداد برگزار می‌شود، تمرینات نفرات حاضر در اردو به شکلی طراحی شد که بچه‌ها در شرایط خوب بدنی در مسابقات انتخابی حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی و مشخص‌شدن نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، سه مرحله اردو خواهیم داشت و پس از آن عازم رقابت‌های آسیایی می‌شویم. خدا را شکر شرایط نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بسیار خوب است و همه بچه‌ها برای حضور پرقدرت در رقابت انتخابی و رسیدن به تیم ملی از انگیزه بالایی برخوردارند. امیدوارم شاهد مسابقات بسیار خوب و انتخاب آماده‌ترین نفرات باشیم.

او درباره هدف از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جبران نتیجه سال قبل تصریح کرد: قطعا برای کسب بهترین نتیجه عازم این مسابقات می‌شویم تا از جایگاه کاراته ایران دفاع کنیم. ملی‌پوشان کاراته ایران شایستگی زیادی برای کسب بهترین نتایج را دارند و امیدوارم رقابت‌های آسیایی با کسب نتیجه درخشان پیش‌زمینه خوبی برای حضور پرقدرت در رویدادهای مهم بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان باشد. خوشبختانه تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و همه بچه‌ها و کادر فنی همدل هستند تا بهترین نتایج را رقم بزنند.

هروی با اشاره به اهمیت عملکرد کاراته‌کاها در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات عازم رقابت‌های آسیایی می‌شوند و ترکیب کمیته تیمی نیز با نظر کادر فنی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاراته، درباره نحوه انتخاب ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان یاداور شد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا و ارزیابی دقیق کادر فنی تیم ملی بر اساس نتایج و عملکرد فنی بازیکنان، درباره بازی‌های آسیایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

او درباره برخی گلایه‌ها از بی‌توجهی مسئولان ورزشی به تیم‌های ملی کاراته تاکید کرد: کاراته همیشه جزو بازوان اصلی و مدال‌آور کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی بوده است. امیدواریم همان گونه که روی مدال‌های کاراته حساب می‌کنند، از این رشته نیز حمایت داشته باشند. بچه‌های کاراته جزو مظلوم‌ترین ورزشکاران در ایران هستند که همیشه با وجود برخی بی‌مهری‌ها، با همه وجود برای کسب افتخار برای ورزش ایران تلاش کرده‌اند. سال بسیار سختی پیش روی کاراته ایران است و امیدوارم مسئولان بیش از اینها از کاراته به عنوان ورزش مدال‌آور ایران حمایت کنند.

هروی در پایان اذعان داشت: از جامعه بزرگ کاراته ایران که همیشه یار و یاور تیم ملی بوده‌اند و از کاراته ایران حمایت کرده‌اند قدردانی می‌کنم. امیدوارم تیم ملی با کسب نتایج خوب در رقابت‌های قهرمانی آسیا و رویدادهای دیگر محبت‌های جامعه کاراته را جبران کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=119731
  • 48 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.