تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

2

جذب بازیکن جدید برای پرسپولیس

  • کد خبر : 116488
  • 08 اردیبهشت 1402 - 8:03
جذب بازیکن جدید برای پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه نوشت: «علاقمندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در این اطلاعیه مبذول دارند تا فرصت حضور در این تست‌ها را از دست ندهند. بر این اساس تاکید می‌گردد حضور در آزمون استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس، فقط […]

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه نوشت: «علاقمندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در این اطلاعیه مبذول دارند تا فرصت حضور در این تست‌ها را از دست ندهند.

بر این اساس تاکید می‌گردد حضور در آزمون استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس، فقط در صورت ثبت اطلاعات درست بخش مربوط به آن در سایت آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس به نشانی https://persepolis.academy/Form/۱۰۳۵

امکانپذیر است. در صورت مراجعه به محل تست بدون ثبت نام قبلی و دریافت پیامک تایید یا مغایرت اطلاعات درج شده با اصل مدارک، حضور در تست منتفی خواهد بود.

همچنین حضور در تست فقط در صورت دارا بودن بیمه ورزشی معتبر، ممکن است. یکی از راه‌های دریافت بیمه ورزشی، به صورت آنلاین و از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی است که نحوه انجام آن را در لینک http://www.ifsm.ir/news/۴۳۴۱۰ توضیح داده‌ شده است. همچنین بعضی شرکت‌های بیمه‌ای نیز دارای خدمات ارایه بیمه ورزشی هستند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید ازنحوه انجام کار اطلاع حاصل نمایید.

به ثبت نام‌کنندگان در قالب پیامک‌های ارسالی زمان و مکان برگزاری تست، اطلاع داده خواهد شد. از این رو از مراجعه یا تماس خارج از برنامه خودداری شود.

با توجه به شرایط خاص، هر فرد فقط در زمان اعلامی در پیامک ارسالی امکان شرکت در تست را دارد.

در زمان مراجعه همراه داشتن البسه ورزشی مناسب فوتبال، کفش مناسب چمن مصنوعی، بطری آب و اغذیه مورد نیاز و سبک، کارت ملی، بیمه ورزشی و رضایت‌نامه اولیاء برای متقاضیان تا ۱۶ سال الزامی است. از همراه داشتن اشیاء شخصی غیر ضروری و گرانقیمت به طور جدی پرهیز کنید. در این ارتباط مسوولیت محافظت از وسایل با شخص مراجعه کننده خواهد بود.

برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان در تست و جلوگیری از ازدحام جمعیت، ورود اولیاء به محوطه محل انجام تست، ممنوع است.

علاقمندان توجه داشته باشند، تست استعداد یابی پرسپولیس، رایگان است و بابت آن وجهی مطالبه نخواهد شد. اگر در هر زمان و هر مکانی، با افرادی روبرو شدید که برای این منظور مطالبه پول می‌کنند یا مدعی می‌شوند؛ می‌توانند فرصت بهتر تست در پرسپولیس یا ایجاد شرایط قبولی را فراهم کنند، مراتب را به پلیس اطلاع دهید چون با اخاذی و کلاهبرداری روبرو شده‌اید.

همچنین ملاک انتخاب نفرات، توانایی داوطلب است و از این رو حضور و عضویت در هیچ‌یک از مدارس فوتبال، تیم‌ها و باشگاه‌ها، مزیت خاص به حساب نمی‌آید.

مقطع سنی که می‌توانند در این دوره از تست‌ها شرکت کنند، بر اساس رده‌های سنی فوتبال پایه اعلامی از سوی هیات فوتبال تهران برای فصل ۱۴۰۲ به شرح زیر است؛

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=116488
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.