تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

2

کارشناسان بازاریابی با برنامه‌ریزی و خلاقیت می‌توانند بر محدودیت‌ها غلبه کنند

  • کد خبر : 100724
  • 17 شهریور 1401 - 14:01
کارشناسان بازاریابی با برنامه‌ریزی و خلاقیت می‌توانند بر محدودیت‌ها غلبه کنند
سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه کارشناسان بازاریابی نیروهای خط مقدم در رقابت با سایر بانک‌ها در جذب منابع هستند، گفت: جذب منابع مهم‌ترین شاخص برای ارزیابی عملکرد بانک‌ها است.

به گزارش افق تهران، محمد شیخ حسینی، سرپرست بانک توسعه تعاون با حضور در کارگاه آموزشی کارشناسان بازاریابی شعب استان‌ها در مرکز آموزش اظهار کرد: منابع مانند جریان خون در کالبد بانک است و باید به صورت مستمر جریان داشته باشد که اگر قطع شود حیات بانک به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه به محدودیت‌های بازاریابی در حوزه ساختار و امکانات واقف است، اعلام کرد: کارشناسان بازاریابی با برنامه‌ریزی و خلاقیت می‌توانند بر محدویت‌های موجود غلبه کنند.

سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه ما حدود ۲ درصد نیروی انسانی، امکانات و شعبه در این بانک متمرکز است، گفت: سهم‌مان از منابع بانکی حدود یک‌درصد است که باید بتوانیم بین منابع و مصارف تعادل ایجاد کنیم.

شیخ حسینی در بخشی از سخنان خود با تحلیلی از وضعیت نظام بانکی بیان کرد: طی سال‌های اخیر با تورم فزاینده روبرو بودیم که همین امر در برخی موارد قیمت مواد اولیه را ۱۰ برابر افزایش داده است و از سوی دیگر تولیدکنندگان برای خرید مواد اولیه در بعضی مواقع باید پیش‌پرداخت نیز بدهند این شرایط موجب شده است که میزان تقاضا برای دریافت تسهیلات افزایش یابد.

از سوی دیگر تسهیلات تکلیفی که از سوی دولت و مجلس بر روی دوش نظام بانکی گذاشته شده در بعضی موارد حدود ۱۰برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ۵،۴ سال گذشته نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد ثابت بوده است، گفت: تثبیت نرخ سود موجب عطش فراوان برای دریافت تسهیلات شده است.

وی گفت: ما در بانک توسعه تعاون باور داریم که نیروی انسانی مزیت رقابتی ما محسوب می شود. با تکیه بر توان و تخصص کارشناسان بازاریابی می‌توانیم در این رقابت نابرابر سربلند بیرون بیاییم.

سرپرست بانک توسعه تعاون بیان کرد: برای افزایش توان رقابت تسهیلات جدیدی در موضوع ال‌سی، ضمانت‌نامه و ضریب‌برابری ایجاد کرده‌ایم تا بتوان به جذب منابع بیشتری پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=100724
  • 62 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.