تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

2

کارشناسان بازاریابی با برنامه‌ریزی و خلاقیت می‌توانند بر محدودیت‌ها غلبه کنند

  • کد خبر : 100724
  • 17 شهریور 1401 - 14:01
کارشناسان بازاریابی با برنامه‌ریزی و خلاقیت می‌توانند بر محدودیت‌ها غلبه کنند
سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه کارشناسان بازاریابی نیروهای خط مقدم در رقابت با سایر بانک‌ها در جذب منابع هستند، گفت: جذب منابع مهم‌ترین شاخص برای ارزیابی عملکرد بانک‌ها است.

به گزارش افق تهران، محمد شیخ حسینی، سرپرست بانک توسعه تعاون با حضور در کارگاه آموزشی کارشناسان بازاریابی شعب استان‌ها در مرکز آموزش اظهار کرد: منابع مانند جریان خون در کالبد بانک است و باید به صورت مستمر جریان داشته باشد که اگر قطع شود حیات بانک به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه به محدودیت‌های بازاریابی در حوزه ساختار و امکانات واقف است، اعلام کرد: کارشناسان بازاریابی با برنامه‌ریزی و خلاقیت می‌توانند بر محدویت‌های موجود غلبه کنند.

سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه ما حدود ۲ درصد نیروی انسانی، امکانات و شعبه در این بانک متمرکز است، گفت: سهم‌مان از منابع بانکی حدود یک‌درصد است که باید بتوانیم بین منابع و مصارف تعادل ایجاد کنیم.

شیخ حسینی در بخشی از سخنان خود با تحلیلی از وضعیت نظام بانکی بیان کرد: طی سال‌های اخیر با تورم فزاینده روبرو بودیم که همین امر در برخی موارد قیمت مواد اولیه را ۱۰ برابر افزایش داده است و از سوی دیگر تولیدکنندگان برای خرید مواد اولیه در بعضی مواقع باید پیش‌پرداخت نیز بدهند این شرایط موجب شده است که میزان تقاضا برای دریافت تسهیلات افزایش یابد.

از سوی دیگر تسهیلات تکلیفی که از سوی دولت و مجلس بر روی دوش نظام بانکی گذاشته شده در بعضی موارد حدود ۱۰برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ۵،۴ سال گذشته نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد ثابت بوده است، گفت: تثبیت نرخ سود موجب عطش فراوان برای دریافت تسهیلات شده است.

وی گفت: ما در بانک توسعه تعاون باور داریم که نیروی انسانی مزیت رقابتی ما محسوب می شود. با تکیه بر توان و تخصص کارشناسان بازاریابی می‌توانیم در این رقابت نابرابر سربلند بیرون بیاییم.

سرپرست بانک توسعه تعاون بیان کرد: برای افزایش توان رقابت تسهیلات جدیدی در موضوع ال‌سی، ضمانت‌نامه و ضریب‌برابری ایجاد کرده‌ایم تا بتوان به جذب منابع بیشتری پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=100724
  • 46 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.