تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

3

بیانیه آبی پوشان برای جدایی استراماچونی

  • کد خبر : 23517
  • 18 آذر 1398 - 11:28

باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد مربی محبوب خود، با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت هایی را با هواداران خود در خصوص وضعیت سرمربی ایتالیایی مطرح کرد. به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، روز گذشته خبری با این مضمون منتشر شد که استراماچونی سرمربی تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی قرارداد خود را در آستانه دیدار امروز […]

استراماچونی

باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد مربی محبوب خود، با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت هایی را با هواداران خود در خصوص وضعیت سرمربی ایتالیایی مطرح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، روز گذشته خبری با این مضمون منتشر شد که استراماچونی سرمربی تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی قرارداد خود را در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل پیکان به صورت یکطرفه فسخ کرده است، باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد مربی محبوب خود، با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت هایی را با هواداران خود در خصوص وضعیت سرمربی ایتالیایی مطرح کرد.

متن اطلاعیه باشگاه استقلال به شرح زیر است:

«هواداران فهیم و محترم باشگاه بزرگ استقلال

همانطور از طریق رسانه های مختلف اعلام شد سرمربی تیم استقلال و همکاران محترم ایشان با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها، به صورت رسمی از این تیم جدا شد از این رو لازم است نکاتی را به اطلاع شما برسانیم.

۱- باشگاه استقلال با قدردانی از زحمات آقای استراماچونی و همکارانش، اعلام می کند که تمامی بندهای قرارداد با کادرفنی را  از زمان عقد قرارداد تا امروز انجام داده و  به تمام تعهدات خود در قبال این سرمربی پایبند بوده است.

۲- پس از نامه وکیل آقای استراماچونی، تماس هایی را با ایشان در کشور قطر برای حفظ قرارداد و رفع ابهامات موجود، انجام دادیم.

صحبت هایی که با وکیل آقای استراماچونی به صورت رسمی انجام شد، به شرح زیر است:

الف) باشگاه استقلال به قرارداد دو ساله خود با آقای استراماچونی متعهد است.

ب) مطالبات معوقه آقای استراماچونی قبل از زمان مقرر پرداخت شده بود ولی به دلیل مشکلات بانکی در حساب سرمربی محترم منظور نشده است.

ج) در باره تقویت تیم و جذب بازیکنان نیز در جلسه مشترک اقدام می شود.

اما علی رغم این مکاتبات و مذاکرات تلفنی مکرر و مفصل، در روز یکشنبه ۱۷ آذر (۸ دسامبر) سه تن از وکلای آقای استراماچونی  نامه ای ارسال و در آن ذکر شده که به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها و از آن مهم‌تر واریز از حسابی به غیر از حساب ارزی باشگاه که  به مسدود شدن حساب سرمربی تیم در ایتالیا منجر شده، استراماچونی نمی تواند به این همکاری ادامه دهد.

۳- هواداران محترم استقلال به خوبی می دانند که به دلیل مشکلات تحریمی، باشگاه استقلال حساب ارزی ندارد و حتی در صورت داشتن حساب ارزی، با توجه به تحریم‌های یکجانبه آمریکا، این باشگاه نمی تواند هیچ تراکنشی با اروپا انجام دهد و ناگزیر در این مدت از حساب‌های خارج از کشور به انتقال وجه به حساب سرمربی محترم  اقدام کرده است.

۴- گفتنی است که باشگاه استقلال در مکاتباتی مکرر از سرمربی محترم درخواست داشت حسابی را در کشور ترکیه افتتاح کند، با وجود این که بلیت و مقدمات سفر ایشان و دستیارانش در روز بعد از بازی با سپاهان (یکشنبه ۱۰ آذر)، نیز فراهم شده بود ایشان از سفر خودداری کرد.

۵- با توجه به موضوعات مطرح شده، وکیل ایشان درخواست کرد قرارداد استراماچونی از ۲ سال به یک سالکاهش پیدا کند در پی این درخواست عجیب، باشگاه استقلال ضمن مخالفت با تقلیل مدت قرارداد، اعلام کرد که با برگشت حواله قبلی حقوق معوقه ایشان در روز دوشنبه (۱۸ آذر) به حساب آقای استراماچونیبار دیگر واریز خواهد شد، در این میان وکیل آقای استراماچونی ناگهان درخواست کرد مطالبات به یکی از حساب‌های ایشان در کشور جمهوری چک واریز شود.

۶- بر اساس مستندات، آقای استراماچونی نمی تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و باشگاه استقلال همچنان قرارداد را دارای اعتبار تلقی می‌کند و آماده رفع مشکلات در جلسه رودر رو را دارد.

۷- روز گذشته هیات مدیره و مدیرعامل از اقای استراماچونی درخواست داشت در جلسه‌ای که برای رفع مشکلات تدارک دیده شده بود شرکت کنند که  ایشان در این جلسه نیز حاضر نشد.

۸- از هواداران عزیز استقلال تقاضا می کنم مثل همیشه استقلال را حمایت کنند. مدیریت و هیات مدیره باشگاه استقلال بدون شک با حفظ شان نام بزرگ استقلال، از درخواست هواداران و منافع ملی حمایت می‌کنند.

۹- در راستای روشن شدن افکار عمومی، تمامی اسناد مربوطه بانکی و مکاتبات قابلیت انتشار دارد.

۱۰- متاسفانه تا صبح امروز تلاش های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، برای برقراری ارتباط و گفت‌وگو با سرمربی از طریق تلفن همراه و حضور در محل سکونت ایشان، بی فایده بوده و این ارتباط میسر نشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=23517
  • 54 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.