تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

3

بیانیه آبی پوشان برای جدایی استراماچونی

  • کد خبر : 23517
  • 18 آذر 1398 - 11:28

باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد مربی محبوب خود، با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت هایی را با هواداران خود در خصوص وضعیت سرمربی ایتالیایی مطرح کرد. به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، روز گذشته خبری با این مضمون منتشر شد که استراماچونی سرمربی تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی قرارداد خود را در آستانه دیدار امروز […]

استراماچونی

باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد مربی محبوب خود، با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت هایی را با هواداران خود در خصوص وضعیت سرمربی ایتالیایی مطرح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، روز گذشته خبری با این مضمون منتشر شد که استراماچونی سرمربی تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی قرارداد خود را در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل پیکان به صورت یکطرفه فسخ کرده است، باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد مربی محبوب خود، با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت هایی را با هواداران خود در خصوص وضعیت سرمربی ایتالیایی مطرح کرد.

متن اطلاعیه باشگاه استقلال به شرح زیر است:

«هواداران فهیم و محترم باشگاه بزرگ استقلال

همانطور از طریق رسانه های مختلف اعلام شد سرمربی تیم استقلال و همکاران محترم ایشان با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها، به صورت رسمی از این تیم جدا شد از این رو لازم است نکاتی را به اطلاع شما برسانیم.

۱- باشگاه استقلال با قدردانی از زحمات آقای استراماچونی و همکارانش، اعلام می کند که تمامی بندهای قرارداد با کادرفنی را  از زمان عقد قرارداد تا امروز انجام داده و  به تمام تعهدات خود در قبال این سرمربی پایبند بوده است.

۲- پس از نامه وکیل آقای استراماچونی، تماس هایی را با ایشان در کشور قطر برای حفظ قرارداد و رفع ابهامات موجود، انجام دادیم.

صحبت هایی که با وکیل آقای استراماچونی به صورت رسمی انجام شد، به شرح زیر است:

الف) باشگاه استقلال به قرارداد دو ساله خود با آقای استراماچونی متعهد است.

ب) مطالبات معوقه آقای استراماچونی قبل از زمان مقرر پرداخت شده بود ولی به دلیل مشکلات بانکی در حساب سرمربی محترم منظور نشده است.

ج) در باره تقویت تیم و جذب بازیکنان نیز در جلسه مشترک اقدام می شود.

اما علی رغم این مکاتبات و مذاکرات تلفنی مکرر و مفصل، در روز یکشنبه ۱۷ آذر (۸ دسامبر) سه تن از وکلای آقای استراماچونی  نامه ای ارسال و در آن ذکر شده که به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها و از آن مهم‌تر واریز از حسابی به غیر از حساب ارزی باشگاه که  به مسدود شدن حساب سرمربی تیم در ایتالیا منجر شده، استراماچونی نمی تواند به این همکاری ادامه دهد.

۳- هواداران محترم استقلال به خوبی می دانند که به دلیل مشکلات تحریمی، باشگاه استقلال حساب ارزی ندارد و حتی در صورت داشتن حساب ارزی، با توجه به تحریم‌های یکجانبه آمریکا، این باشگاه نمی تواند هیچ تراکنشی با اروپا انجام دهد و ناگزیر در این مدت از حساب‌های خارج از کشور به انتقال وجه به حساب سرمربی محترم  اقدام کرده است.

۴- گفتنی است که باشگاه استقلال در مکاتباتی مکرر از سرمربی محترم درخواست داشت حسابی را در کشور ترکیه افتتاح کند، با وجود این که بلیت و مقدمات سفر ایشان و دستیارانش در روز بعد از بازی با سپاهان (یکشنبه ۱۰ آذر)، نیز فراهم شده بود ایشان از سفر خودداری کرد.

۵- با توجه به موضوعات مطرح شده، وکیل ایشان درخواست کرد قرارداد استراماچونی از ۲ سال به یک سالکاهش پیدا کند در پی این درخواست عجیب، باشگاه استقلال ضمن مخالفت با تقلیل مدت قرارداد، اعلام کرد که با برگشت حواله قبلی حقوق معوقه ایشان در روز دوشنبه (۱۸ آذر) به حساب آقای استراماچونیبار دیگر واریز خواهد شد، در این میان وکیل آقای استراماچونی ناگهان درخواست کرد مطالبات به یکی از حساب‌های ایشان در کشور جمهوری چک واریز شود.

۶- بر اساس مستندات، آقای استراماچونی نمی تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و باشگاه استقلال همچنان قرارداد را دارای اعتبار تلقی می‌کند و آماده رفع مشکلات در جلسه رودر رو را دارد.

۷- روز گذشته هیات مدیره و مدیرعامل از اقای استراماچونی درخواست داشت در جلسه‌ای که برای رفع مشکلات تدارک دیده شده بود شرکت کنند که  ایشان در این جلسه نیز حاضر نشد.

۸- از هواداران عزیز استقلال تقاضا می کنم مثل همیشه استقلال را حمایت کنند. مدیریت و هیات مدیره باشگاه استقلال بدون شک با حفظ شان نام بزرگ استقلال، از درخواست هواداران و منافع ملی حمایت می‌کنند.

۹- در راستای روشن شدن افکار عمومی، تمامی اسناد مربوطه بانکی و مکاتبات قابلیت انتشار دارد.

۱۰- متاسفانه تا صبح امروز تلاش های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، برای برقراری ارتباط و گفت‌وگو با سرمربی از طریق تلفن همراه و حضور در محل سکونت ایشان، بی فایده بوده و این ارتباط میسر نشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=23517
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.