تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار

8

علت عبور آب از ایستگاه متروی میدان هروی چه بود؟

  • کد خبر : 16271
  • 28 تیر 1398 - 13:09

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در […]

عبور اب از متروی هروی

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در عمق هایی از زمین تونل‌ها را حفاری می‌کنیم  که در بخش هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می کنند و معمولا  ایستگاههای پمپاژی در مناطقی از مسیر در محل ایستگاه‌ها وجود دارد که آب‌ به این مسیرها هدایت می‌شوند.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه بیان کرد: آب‌هایی که نفوذ می‌کنند در این مناطق جمع می شوند و با پمپاژ به سمت خارج هدایت می‌شوند، نشتی آب شدیدی در ایستگاه قائم در خط سه مترو مشاهده می شود، ضمن این که احتمال وجود آب در مناطق دیگر نیز وجود دارد.

امام خاطر نشان کرد:  آب باید به شکلی عبور کند که به تاسیسات خسارتی وارد نکند و آب به ایستگاه‌های پمپاژ منتقل شود، حرکت آب در میان خطوط خطری نداشته و سیستم های ما باید به شکل صحیحی کار کند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، تصریح کرد: احتمال دارد در برجی مناطق نیاز به عملیات ترمیمی باشد و  یا این که خود سیستم زهکشی ایراداتی داشته باشد که به همین دلیل در خط‌وط قبلی نواقصی داریم، که مشغول رفع آن‌ها هستیم تا ضریب ایمنی اقداماتمان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=16271
  • 49 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.