تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران

8

علت عبور آب از ایستگاه متروی میدان هروی چه بود؟

  • کد خبر : 16271
  • 28 تیر 1398 - 13:09

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در […]

عبور اب از متروی هروی

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در عمق هایی از زمین تونل‌ها را حفاری می‌کنیم  که در بخش هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می کنند و معمولا  ایستگاههای پمپاژی در مناطقی از مسیر در محل ایستگاه‌ها وجود دارد که آب‌ به این مسیرها هدایت می‌شوند.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه بیان کرد: آب‌هایی که نفوذ می‌کنند در این مناطق جمع می شوند و با پمپاژ به سمت خارج هدایت می‌شوند، نشتی آب شدیدی در ایستگاه قائم در خط سه مترو مشاهده می شود، ضمن این که احتمال وجود آب در مناطق دیگر نیز وجود دارد.

امام خاطر نشان کرد:  آب باید به شکلی عبور کند که به تاسیسات خسارتی وارد نکند و آب به ایستگاه‌های پمپاژ منتقل شود، حرکت آب در میان خطوط خطری نداشته و سیستم های ما باید به شکل صحیحی کار کند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، تصریح کرد: احتمال دارد در برجی مناطق نیاز به عملیات ترمیمی باشد و  یا این که خود سیستم زهکشی ایراداتی داشته باشد که به همین دلیل در خط‌وط قبلی نواقصی داریم، که مشغول رفع آن‌ها هستیم تا ضریب ایمنی اقداماتمان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=16271
  • 52 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.