تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

3

شهرداری تهران میراث‌دار مشکلات گذشته

  • کد خبر : 99311
  • 02 شهریور 1401 - 12:59
شهرداری تهران میراث‌دار مشکلات گذشته
شهردار تهران بیان کرد: ما میراث‌دار مشکلات گذشته هستیم و مشکلات گذشته نباید گریبان‌گیر ما شود.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علیرضا زاکانی، در دیدار با اعضای دیوان عدالت اداری با اشاره به آرای صادره در رابطه با صدور پروانه، اظهار داشت: گاهی اوقات مقررات مربوط به صدور پروانه منجر به محدودیت‌هایی می‌شود و ضوابط مانع شهرداری می‌شوند.

وی با اشاره به آرای ماده ۱۰۰ گفت: حدود ۷۰ هزار رأی در تهران صادر شده است و این آرا تبدیل با معضلاتی شده اند. بخش عمده‌ای از آنها را نمی‌توان اجرا کرد و اعاده دادرسی این امکان را ایجاد می‌کند که فرصت‌های جدیدی برای شهر خلق کنیم.

زاکانی درباره باغات افزود: گاهی نقض رأی توأم با یک الزام است و اعضای کمیسیون ماده ۷ با دقت بسیار این آرا را بررسی می‌کنند اما متأسفانه با وجود اینکه به دنبال ترویج فضای سبز هستیم اما مردم اشتیاقی به اجرای این کار ندارند.

شهردار تهران تصریح کرد: برای باغ‌های تهران باید فکری جدی کرد و نقطه‌ای را با نظر خود مردم باید انتخاب کنیم تا باغ‌ها را نجات دهیم.

وی با اشاره به لغو مصوبات شورای شهر گفت: شورای شهر مصوبه‌ای در رابطه با پارکینگ‌ها داشت که در بستر آن می‌توانستیم تا شعاع ۳۰۰ متر پارکینگ ایجاد کنیم اما لغو این مصوبه هیچ معضلی را برطرف نمی‌کند و مشکلاتی هم ایجاد می‌کند.

زاکانی ادامه داد: باید در رابطه با این مصوبات دقت بیشتری داشت تا مردم نفع بیشتری ببرند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات متعلق به گذشته است گفت: ما میراث دار مشکلات گذشته هستیم و مشکلات گذشته نباید گریبانگیر ما شود.

شهردار تهران گفت: اصل تشکیل این جلسه بسیار خوب است و امیدوارم رویه دیوان عدالت اداری منجر به این شود تا پیوستگی همکاری‌ها بیشتر باشد.

زاکانی گفت: پیشنهاد من این است همکاری مشترکی میان شهرداری و قوه قضائیه ایجاد شود و ناظر به شرایط پرونده‌ها به پرونده‌ها واقف شویم و امکانی فراهم شود تا جنبه پیشگیری از وقوع جرم در حوزه شهرداری‌ها ایجاد شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=99311
  • 30 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.