تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

لغو اخذ مالیات از صادرات شرکت‌های پتروشیمی آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد از ۱۸ فروردین صادرات ۴۵ میلیون دلاری غیرنفتی افزایش ۴.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی نحوه انتخاب «سبد غذایی» خانوارها در طرح کالابرگ ضرورت توسعه معماری خاص ایرانی اسلامی در ایستگاه‌های مترو افطار فرصت تقویت هویت فرهنگی کپی غیرقانونی اسناد تصویری موزه سعدآباد افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در تهران افزایش ۵۰ درصدی کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده افزایش یارانه‌های نقدی در سال ۱۴۰۳ جزئیات تاخیر واریز حقوق اسفند بازنشستگان تعیین حداقل دستمزد کارگران با فرمول فعلی مغایر قانون ضرورت افزایش پروازها در روزهای آخر سال ضرورت بازگشت کودکان کار اتباع غیرمجاز به کشور خود توصیه‌های تغذیه‌ای برای ایام روزه‌داری محرومیت مجدد هافبک استقلال پیگیری روند اخذ مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس اسپاسم عضلانی نشانه تومور مغزی جزئیات فعالیت دوربین‌های طرح ترافیک در تعطیلات نوروزی رشد تولید با حمایت از جامعه کارگری ضرورت اجرای قانون ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی از سوی دولت جزئیات سقف برداشت از خودپرداز و کارت‌به‌کارت در ایام نوروز افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد اعلام شرایط جدید بیمه شدن دستفروشان بازگشایی موزه نظامی ارتش در تهران استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن فرمول افزایش دستمزد ۱۴۰۳ کارگران مسئولیت اجتماعی عامل چالش توسعه معادن افزایش ۸ درصدی تولید آهن اسفنجی اعلام میزان حق سنوات و عیدی سال آینده عوامل اثر گذار بر بازار مسکن ۱۴۰۳ ضرورت تعطیلی پروازهای چارتری ممنوعیت افزایش نرخ هتل‌ها در ایام نوروز تلاش شورای شهر برای ایجاد سامانه‌ای برای مدیریت محلات افزایش قیمت شدید مرغ و گوشت در بازار

1

بررسی وضعیت میادین میوه و تره‌بار پایتخت

  • کد خبر : 97725
  • 19 مرداد 1401 - 14:09
بررسی وضعیت میادین میوه و تره‌بار پایتخت
جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت میادین میوه و تره‌بار پایتخت براساس پیام‌های شهروندان خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، صفی‌خانی جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع ” بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی” در ۳ ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به  بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن شد.

وی افزود: در طرح مذکور میزان پیام‌های ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان  ورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایه‌مندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایه‌مندی آنها بیشتر از نوبت خرید است، مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات رسانی به آنها بوده است.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی به فراوانی درخواست شهروندان و موضوعاتی که بالاترین انتظارات در پیام‌ها را به خود اختصاص داده است اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت ۲۰۷ مورد ، عملکرد کارگران تحت پوشش بهره‌برداران میادین و بازارها با ۱۹۹ پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با ۱۰۸ پیام در صدر درخواست‌های شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار بوده است.

صفی خانی اعلام کرد: در بررسی‌های بعمل آمده و بر اساس مقایسه گزارش‌ سه ماهه نخست امسال با ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ درخواست‌های شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه و تره بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقاء بخشیم.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری هدف از اجرای این طرح را بهبود حداکثری فعالیت‌ها و حسن انجام امور در نحوه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست و با اشاره به حجم گسترده خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای تابعه میوه و تره بار شهرداری تهران و مقایسه آن با تعداد پیام‌های ثبت شده اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشان‌دهنده رضایتمندی بالای مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری تهران است، ولی رسیدگی به موضوعات، رفع گلایه‌مندی‌ها و جلب رضایت حداکثری شهروندان مورد تاکید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=97725
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.