تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

3

کاپیتان تیم‌ملی در جام‌جهانی کیست؟

  • کد خبر : 96126
  • 01 مرداد 1401 - 10:39
کاپیتان تیم‌ملی در جام‌جهانی کیست؟
بعد از حواشی اخیر اسکوچیچ و تیم‌ملی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انتخاب سردار آزمون به عنوان کاپیتان تیم‌ملی وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، طبیعتا در فوتبال ایران که آدم از یک ثانیه بعدش هم خبر ندارد، حتی تکلیف خود اسکوچیچ هم روشن نیست، چه برسد به اینکه او قرار است بعدا چه کاری انجام بدهد! با این همه یک نکته در ماجرای شایعه تغییر کاپیتانی و بولد شدن اسم سردار آزمون به‌عنوان گزینه اول به وضوح نمایان شد؛ اینکه بخش زیادی از افکارعمومی موافق سپرده شدن بازوبند به آزمون نیست.

سردار قطعا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و هم‌اکنون تنها لژیونر فیکس کشورمان در ۵ لیگ معتبر اروپا به شمار می‌رود. به علاوه او چیزی حدود یک‌دهه سابقه بازی در تیم ملی را دارد و در همین مرحله انتخابی هم گل‌های بسیار حساسی برای تیم کشورمان به ثمر رساند. گذشته از اینها رابطه خوبی هم با سرمربی تیم ملی دارد که این مسئله برای او یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. پس پرسش اینجاست که چرا بخش قابل توجهی از افکارعمومی سردار را به‌عنوان کاپیتان قبول نمی‌کند؟ جوابش در رفتارهای خود این بازیکن نهفته است.

البته که آزمون امروز بسیار پخته‌تر از قبل شده و شرایطش قابل مقایسه با ۴ سال پیش نیست که در مواجهه با انتقادات، از تیم ملی خداحافظی کرد. با این حال، شخصیت او هنوز نیاز به بلوغ بیشتری دارد. آزمون همچنان ناپخته حرف می‌زند، زیاد خودستایی می‌کند و در هر جمله‌اش یک «من» دارد. دلیلی ندارد که این بازیکن اینطور بی‌محابا در مورد هر چیزی جبهه‌گیری کند یا دست به تخریب همبازیانش بزند. فقط کافی است حمله شدید او به رامین رضاییان را در آخرین مصاحبه تلویزیونی‌اش به یاد بیاورید؛ هجومی که حتی اگر سزاوارانه بود، نباید چنین آشکار از آزمون سر می‌زد. در نتیجه مردم اینها را می‌بینند و سردار را پس می‌زنند. حیف اوست که کم‌کم به سن کاپیتانی می‌رسد، اما هنوز پایگاهش را پیدا نکرده. کاش آزمون کمی متین‌تر از اینها عمل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=96126
  • 86 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.