تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اعلام زمان دقیق واریز یارانه‌ها تمدید قراردادهای اجاره تنها معاملات بازار مسکن احتمال افزایش خاموشی صنایع در تابستان تاخیر برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعتقاد به ناکارآمدی زاکانی در شهرداری تهران استفاده قانون تامین مالی تولید از ظرفیت بازار سرمایه صادرات دغدغه تولیدکنندگان فولاد اتمام ذخایر سنگ آهن تا ۱۹ سال آینده احیای ظرفیت‌های گردشگری در دولت سیزدهم ضرورت اجرای سریع همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ دریافت کارت آزمون از طریق پنجره ملی خدمات دولت سیستم ایمنی انسان‌ تحت تاثیر سلامت خواب توصیه‌های طب ایرانی برای آلرژی‌های فصل بهار شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت ضرورت مکان‌یابی محل جدیدی برای مدیریت پسماند تهران افتتاح دهمین یاورشهر برای بانوان رونمایی از «اسطرلاب» دوره سلجوقی در موزه شهر قزوین معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان

3

پایتخت دارای ساختار زنده و پویاست

  • کد خبر : 94960
  • 21 تیر 1401 - 11:29
پایتخت دارای ساختار زنده و پویاست
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: شهرداری تهران برای هویت بخشی به شهر در ایام تابستان، نسبت به تعیین تکلیف تاسیسات عمومی غیرفعال اقدام کند چراکه تعیین تکلیف در رابطه با ساختمان‌های نیمه‌تمام و گودهای رها شده زمان‌بر است.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، نرجس سلیمانی عضو شورای شهر با بیان اینکه شهر دارای ساختار زنده و پویاست، اظهار کرد: ساختمان های نیمه تمام، نمای آسیب دیده، پنجره های شکسته، تاسیسات عمومی غیرفعال و گودهای رها شده مشکل ساز هستند که باید نواقص در این زمینه ها برطرف شود.

وی افزود: شهرداری تهران برای هویت بخشی به شهر در ایام تابستان، نسبت به تعیین تکلیف تاسیسات عمومی غیر فعال اقدام کند چراکه تعیین تکلیف در رابطه با ساختمان های نیمه تمام و گودهای رها شده زمانبر است.

مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شواری شهر در جریان تذکری اعلام کرد: اختلالات سیستمی در شهرداری، سامانه‌های موجود برای پرونده‌های حوزه نما در برخی مناطق با مشکل روبه رو هستند هرچه سریعتر برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بوده از مجموعه منتخب نما استفاده شود و هنوز مجموعه نماهای منتخب ایجاد نشده که می تواند به مردم در انتخاب نماها کمک کند گفت: درخواست ما این است که مجموعه سریعتر شکل بگیرد.

عباسی با اشاره به نقص در نظارت برای اجرای نماها، ابراز داشت:‌در بخش صدور مجوز پایان کار، شهرداری نظارت جدی بر موضوع نما داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از طرح های مهم سرشماری نفوس و مسکن است، تصریح کرد: با توجه به سرعت تغییرات، سرشماری از ۱۰ به ۵ سال کاهش یافت. گردآوری اطلاعات از جامعه سرزمینی دارای اهمیت مضاعف است. جامعه ایران از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ فراز و نشیب های متعددی را پشت سر گذاشته که با توجه به این موضوع، سرشماری می تواند به تصمیم گیری ها کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه این سرشماری مجددا به مدت زمان ۱۰ ساله بازگشت که از شهردار تهران تقاضا می کنیم در این خصوص برای سرشماری با اولویت پایتخت در هیات دولت اقدامی انجام دهد.

در ادامه صحن امروز شورای شهر علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران اظهارداشت: طی برنامه چهارشنبه های فرهنگی این هفته در منطقه ۷ تهران حضور پیدا کردیم و در خدمت نخبگان فرهنگی این منطقه بودیم که در جلسه فعالان فرهنگی و همچنین در جلسات مساجد منطقه ۷ شاهد این بودیم که شهروندان ساکن در این منطقه از عملکرد شهردار منطقه رضایت داشتند.

وی افزود: وجود رضایتمندی بین اهالی فرهنگ و نخبگان فرهنگی ساکن در منطقه ۷ شهر تهران نشان می‌دهد شهرداری از نظر فرهنگی در این منطقه عملکرد خوبی داشته است که لازم بود در جلسه شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع اشاره کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=94960
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.