سروش رفیعی در شرایطی با روزهای اوج خود فاصله گرفته که برانکو بر خلاف نیم فصل اول گزینه های زیادی را روی نیمکت برای جایگزینی این بازیکن دارد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، تیم فوتبال پرسپولیس که موفق شد در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی با یک گل تیم استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد، سروش رفیعی هافبک فانتزی باز پرسپولیس از ابتدا درترکیب اصلی این تیم قرار نگرفته بود.

برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم از این هافبک تهاجمی در ترکیب تیمش استفاده کرد اما سروش پس از بازگشت به این تیم هنوز نتوانسته عملکرد گذشته خود را تکرار کند وانتظارات هواداران بی شمار پرسپولیس را برآورده کند، عملکرد نه‌چندان درخشان هافبک پرسپولیس در بازی‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم باعث شده برانکو این بازیکن را از ابتدادر ترکیب ثابت تیمش قرار نگیرد و در اواخر نیمه دوم وارد زمین مسابقه شود، درحالی که برانکو علاقه زیادی به بازی این هافبک تکنیکی و خلاق دارد.

اما چیزی که واضح است افت شدید سروش رفیعی است ، این بازیکن در شرایطی با روز‌های اوج خود فاصله زیادی دارد که برانکو  بازیکن های بسیار خوبی مثل بشار یا نورالهی را برای جایگزینی سروش در اختیار دارد.

به‌نظر می‌رسدسروش  رفیعی برای بازگشت به روز‌های اوج خود باید بیشتر از این تلاش کند تا دوباره تبدیل به بازیکن شماره هفت محبوب قرمز ها شود، در نهایت باید منتظر ماند و دید هافبک خلاق سرخپوشان می تواند به شرایط آرمانی قبل  برگردد یا این که برانکو را مجبور می کند از بازیکن دیگری برای جایگزینی ستاره مورد علاقه خود و هواداران استفاده کند.

انتهای پیام/